בכר: "גם בפיגור הרגשתי שאפשר לחזור". דוניו נחת בישראל

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:2 על רוסטוב: "מכינים את הקבוצה מנטלית כדי שנדע להרים את עצמנו גם אם סופגים. אבי פאני? היה צריך להבקיע לפני". הקשר, שהצטיין: "צרפתי אמר לי 'תבעט, יהיה בסדר'". הגנאי נחת ויחתום

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה חיכתה לא מעט שנים לניצחון כזה, בזירה האירופית, שיביא כבוד למועדון. הערב (חמישי) היא השיגה אותו על אדמת רוסיה כשחזרה מפיגור מוקדם ל-1:2 על רוסטוב, בדרך לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית בשבוע הבא בלונדון נגד טוטנהאם של ז'וזה מוריניו.

הלילה (בין חמישי לשישי) גם נודע כי הירוקים בדרך לרכש משמעותי נוסף, כאשר בישראל נחת החלוץ גודסוואי דוניו לקראת חתימה במועדון. כפי שנחשף לראשונה בספורט1, שחקן הכנף צפוי לחתום על חוזה לשנתיים בשכר של 200 אלף יורו לעונה. דוניו כבר אישר בראיון בלעדי לספורט1 על רצונו להצטרף וכאמור יעבור בדיקות רפואיות לאחר שהירוקים הגיעו עמו לסיכום וגם לסיכום מול קבוצתו הדנית, נורשלנד.

ובחזרה להישג הנפלא הערב ברוסטוב. מאמן הירוקים ברק בכר שיתף בתחושותיו בסיום: "כיף גדול המאמץ שהשחקנים נתנו. לעבור קבוצה ברמה כזו, בצורה ששיחקנו ועם חזרה מפיגור, זו גאווה גדולה".

מוחמד אבו פאני חוגג עם שחקני מכבי חיפה נגד רוסטוב | האתר הרשמי של מכבי חיפה

המאמן התייחס למהפך: "אנחנו מכינים את הקבוצה כל כך טוב מנטלית כדי שגם אם סופגים, נדע לחזור ולהרים את עצמנו. למרות הגול שספגנו, התחלנו את המשחק טוב ולחצנו, ואז קיבלנו גול מהתקפה אחת אבל הרגשתי את השחקנים שגם בפיגור אפשר לחזור, השתלטנו על המשחק, השווינו וניצחנו בצדק לשמחתי".

מכבי חיפה חוגגת ברוסטוב
מכבי חיפה חוגגת ברוסטוב | Valery Matytsin\TASS via Getty Images

על אבו פאני שהצטיין: "היו לו שתי בעיטות לפני שהוא היה צריך להבקיע", התלוצץ בכר, "הוא עובד קשה והשער הזה הוא בונוס מבחינתי. בונוס לכל הקבוצה שכולם עובדים וגם המחליפים שנכנסים תורמים ואין אגו. גם יובל אשכנזי, שבדרך כלל פותח והיום לא, נכנס כמו גבר ועזר לקבוצה. זה דבר מאוד בריא וכך צריך להיות".

היריבה הבאה: "כרגע ניהנה מהניצחון הזה והכי כואב לי שהקהל לא יכול לחגוג איתנו פה או בשדה. אני בטוח שנתנו לו גאווה מאוד גדולה, אנחנו נשתדל גם לעשות את זה בשבוע הבא".

צ'ארון שרי
צ'ארון שרי | Valery Matytsin\TASS via Getty Images

אבו פאני עצמו הוסיף: "כיף, אין הרגשה כזאת. שמחים שניצחנו משחק מאוד קשה ועכשיו נמשיך לשלב הבא. אמרתי לברק שבועטים, מנסים ובסוף יתפוס. גיא צרפתי אמר לי 'תבעט ויהיה בסדר'. זו שמחה אדירה, הגיע לנו, שיחקנו יותר טוב למרות שזו הייתה יריבה לא קלה".

צפו בחגיגות של מכבי חיפה בסיום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי