מסתמן: סיבאספור תוכל להכניס אוהדים למשחק נגד מכבי ת"א

שחקני סיבאספור
שחקני סיבאספור | Sercan Kucuksahin/Anadolu Agency via Getty Images

זה עדיין לא רשמי, אבל טורקיה עוברת לשלב השני בתכנית היציאה ובימים אלו פועלים בהתאחדות המקומית להשיב את הקהל למגרשי הכדורגל ולמשחקי ליגת האלופות והליגה האירופית משמעות רבה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שלב הבתים של הליגה האירופית ייצא לדרך כבר ביום חמישי והעונה, לשמחתנו, לא פחות משתי נציגות ישראליות ייקחו חלק פעיל במפעל: מחזיקת גביע המדינה הפועל באר שבע וכן האלופה מכבי תל אביב.

ביום חמישי תארח הפועל באר שבע את סלביה פראג (19:50 בספורט3) ומאוחר יותר מכבי תל אביב תפגוש את קרבאח האזרית, וכידוע נציגותנו במפעל לא יוכלו לארח את משחקיהן עם קהל, חלק מיריבותיהן מקוות לקבל את האישור לפתוח את היציעים.

הפועל ב"ש כידוע משחקת בבית עם סלביה פראג, לברקוזן וניס, כששתי האחרונות צפויות לארח את משחקיהן עם קהל – כמובן רק 30 אחוז מתכולת האצטדיון – בעוד הליגה הצ'כית נעצרה בימים אלה, בדומה למצב בישראל, כך שלא צפויה שם כניסת קהל, ואילו מכבי תל אביב לא צפויה לפגוש אוהדים בוויאריאל וספק אם בבאקו, שם מארחת קרבאח לאור המלחמה המתנהלת באיזור, אבל כעת גם סיבאספור הטורקית מקווה לקבל את אישור הרשויות בטורקיה.

בלומפילד. יישאר גם בשלב הבתים של הליגה האירופית | אודי ציטיאט

ביממה האחרונה אישרו בהתאחדות הטורקית שהשלב השני של החזרה לשגרה מהתפשטות קורונה כבר יוצא לדרך במדינה ומשמעותו שמתנהלות שיחות על החזרת הקהל לאצטדיונים. נשיא ההתאחדות נפגש עם שר הספורט הטורקי בתקווה לקבל את אישורו למלא את האצטדיונים בתפוסה של 50 אחוז במשחקי הליגה, באופ"א כאמור יהיה מותר 30 אחוז בלבד, גם מתוך מחשבה על תחילת שלבי הבתים של אופ"א.

בנוסף לסיבאספור, שעשויה לארח כבר ביום חמישי הבא את מכבי תל אביב לעיני קרוב ל-10,000 צופים, בטורקיה גם לוקחים בחשבון את העובדה שהאלופה בשאקשהיר הוגרלה לבית מוות עם פריז סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד ולייפציג ומדובר בקבוצות שאלפי טורקים ישמחו להגיע לצפות בהן, אוהדי בשאקשהיר וכמובן גם אוהדי קבוצות אחרות.

בימים הקרובים תתקבל החלטה רשמית באשר להחזרת הקהל למשחקי הליגה הטורקית, אך נראה כי כעת בשאקשהיר וסיבאספור פועלות במרץ כדי לקבל לפחות את האישור ששת משחקיהן הביתיים בליגת האלופות ובליגה האירופית לא ייערכו בדלתיים סגורות.

מכבי תל אביב מוגרלת
מכבי תל אביב מוגרלת. מתחילים ביום חמישי | UEFA/UEFA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי