דוניס: "יודעים שיש אפשרות להבטיח העפלה". גלזר יפתח

מאמן מכבי ת"א לקראת קרבאח: "זו קבוצה איכותית, מצפים למשחק קשה". הקשר כשיר למפגש הטורקיה וישוב להרכב, ביטון, כהן ופשיץ' ימשיכו בחלק הקדמי (חמישי, 19:55 בספורט2). טיבי אמור לחזור למרכז ההגנה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה לקראת הצהריים את האימון המסכם בקריית שלום לקראת המשחק מחר (חמישי) באיסטנבול נגד קרבאח האזרית (19:55, שידור ישיר בספורט2) במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של הליגה האירופית וכבר הספיקה להגיע לאיסטנבול, שם ייערך המשחק.

בשעות הערב, המאמן גאורגיוס דוניס דיבר לקראת המפגש עם האזרים: "רציתי שנערוך כאן אימון, אבל הערב בשאקשיר שיחקה נגד לייפציג באצטדיון כאן ולכן זה לא התאפשר. העדפנו לערוך את האימון בתל אביב ולטוס לכאן אחריו".

על היריבה אמר היווני: "אנחנו מצפים למשחק קשה. החסרון של קרבאח הוא שהם שיחקו את כל המשחקים בחוץ, כי הם מארחים כאן באיסטנבול, אבל זו קבוצה מאורגנת ואיכותית שמנסה לשחק כדורגל ואני מצפה למשחק קשוח. ניתחנו אותם, אנחנו יודעים איך הם משחקים, גם ברמה האינדיבידואלית".

הסיכוי להבטיח מחר העפלה לשלב הבא: "אנחנו מכירים את האפשרויות. אנחנו יכולים להעפיל רק אם ננצח ובמקביל ויאריאל תנצח את סיבאספור. כל תוצאה אחרת תשאיר את ההכרעה למשחק שלנו נגד סיבאספור. אנחנו צריכים להילחם ולהוציא לפועל את מה שהכנו למשחק, ואני מקווה שבסוף נהיה שמחים מהתוצאה".

דוניס. גלזר יעמוד לרשותו | אריאל שלום

כידוע, הצהובים עשויים להבטיח את העפלתם לשלב הבא כבר מחר. מכבי, לה שבע נקודות, זקוקה לניצחון על קרבאח, עליה גברה גם במחזור הפתיחה, ושבמשחק המקביל ויאריאל, מוליכת הבית (עשר נקודות), עמה סיימה האלופה ב-1:1 ביום חמישי, תנצח את סיבאספור (לה שש נקודות). בכל תסריט אחר, ההכרעה תעבור לשבוע הבא בבלומפילד כשמכבי ת"א תארח את סיבאספור.

בכל מקרה, האלופה מתכוננת במלוא המרץ לקראת המשחק בטורקיה. דוניס לא תרגל את ההרכב הפותח באימונים האחרונים, אך נראה שהקבוצה תמשיך במערך של ארבעה שחקני הגנה כפי שעשתה נגד הספרדים. השחקנים כבר רגילים לכך שהמאמן מספר להם על ההרכב הפותח רק בסמוך למשחק ולתרגולים הטקטיים והמקצועיים אין השפעה על ההחלטות האחרונות של המאמן.

אנריק סבוריט המורחק ייעדר ובמקומו יפתח אופיר דוידזאדה בזמן שאיתן טיבי, שקיבל מנוחה במהלך ה-0:3 על הפועל כפר סבא, יחזור להרכב, כנראה על חשבון הקפטן שרן ייני או במקומו של לואיס הרננדס. דן גלזר, שכבר ערך אימון מלא, התאמן כרגיל גם היום והבהיר כי הוא יכול לשחק מחר ושהפציעה בגבה לא תפריע לו. לכן, גלזר אמור לפתוח בקישור לצד אייל גולסה ודור פרץ.

איתן טיבי. ישוב להרכב | אריאל שלום

יונתן כהן שנראה מצוין נגד הפועל כפר סבא כשכבש והוסיף עוד שני בישולים ימשיך בהרכב, כמו גם אלכסנדר פשיץ'. טל בן חיים ואילון אלמוג התחרו על המקום הנוסף בחלק הקדמי, אך בשל העובדה שגלזר כשיר ויפתח, הם ימשיכו יחד בשלישייה הקדמית עם דן ביטון. לאחר המשחק נגד האזרים, לאלופה תהיה מנוחה עד ליום שני אז תתארח אצל מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א.

המגן מאור קנדיל אמר לקראת המשחק: "כמובן מצפה לנו משחק קשה נגד יריבה איכותית שלא השיגה אמנם נקודות בבית אבל ניתחנו אותם, ראינו את המשחקים שלהם, הם חזקים מאוד. מצפה לנו משחק קשה. שיחקנו בטורקיה כבר לפני, אנחנו שמחים שזו טיסה קצרה. צריך להשיג נקודות מחר, אנחנו רוצים לעלות לשלב הבא".

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אופיר דוידזאדה (שרן ייני), דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, דן ביטון, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי