עלי עזב בזעם את הספסל, מוריניו: "לא מצפה ממנו להיות מאושר"

דלה עלי | Chloe Knott - Danehouse/Getty Images

סערה בטוטנהאם: הקשר המתוסכל שוב לא שותף, הפעם ב-0:2 על אנטוורפן, וירד לחדרי ההלבשה לקראת הסיום. המאמן: "בואו לא נברח מהמציאות, שחקן על הספסל שמבין שלא יעלה לא שמח". יעבור לפ.ס.ז' בינואר?

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם הצליחה להשיג אתמול (חמישי) את המקום הראשון בשלב הבתים של ליגת האירופית, כאשר גברה במחזור האחרון 0:2 על אנטוורפן של ליאור רפאלוב. הדבר אמור להבטיח לתרנגולים הגרלה קלה יותר בסיבוב הנוקאאוט הראשון של המפעל, אליו יצטרפו שמונה הקבוצות שסיימו במקום השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות.

צפו בתקציר ה-0:2 של טוטנהאם על אנטוורפן

מי ששוב העיניים היו נשואות לכיוונו הוא דלה עלי. הקשר פשוט לא נספר על ידי ז'וזה מוריניו, ובפרמיירליג הוא נכלל עד כה בסגל רק פעמיים ב-11 משחקים. בליגה האירופית הוא מקבל בדרך כלל את הדקות שלו העונה, אך אתמול הוא ישב על הספסל ולא שותף.

לקראת הסיום, לאחר שמוריניו ביצע את החילוף החמישי שלו במשחק, עלי היה נראה נסער מאוד, עזב את הספסל וירד במנהרה לעבר חדרי ההלבשה. זמן קצר לאחר מכן האנגלי התעשת וחזר, אך המאמן הפורטוגלי מבין את התסכול שלו ולא הגיב בצורה מיוחדת – להפך.

"בואו לא נברח מהמציאות. שחקן שנמצא על הספסל ורואה שבוצעו כל חמשת החילופים מבלי שהוא נכנס לשחק הוא לא שחקן מאושר, ולא הייתי מצפה שהוא יהיה מאושר", אמר מוריניו ב'מיוחדות' האופיינית שלו ולא הביע כעס על השחקן בן ה-24, לו 37 הופעות בנבחרת אנגליה.

ז'וזה מוריניו | Adam Davy/PA Images via Getty Images

בינתיים, בממלכה מדווח כי פריז סן ז'רמן חידשה את ההתעניינות בעלי, שרוצה מאוד לעזוב בחודש ינואר. בקיץ, אלופת צרפת הגישה מספר הצעות השאלה על הקשר ההתקפי, אך טוטנהאם התנגדה לעסקה. כעת, דברים עשויים להשתנות ועלי מקווה שוב לחזור ליהנות מכדורגל.

כעת התרנגולים עם הפנים חזרה לפרמיירליג, כאשר ביום ראשון הם יתארחו אצל קריסטל פאלאס ויקוו להשיג ניצחון שיבטיח להם מחזור נוסף בפסגת הליגה האנגלית (החל מ-16:05, שידור ישיר בספורט1). הארי קיין ויונג מין סון הלוהטים, אשר קיבלו מנוחה אתמול ורק עלו מהספסל, יחזרו כמובן ל-11 – רגע לפני משחק העונה הענק מול ליברפול, שבלו"ז הצפוף יתקיים כבר ביום רביעי (21:55, ישיר בספורט2).

דלה עלי | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי