סולומון: "המשחק נגד מכבי ת"א לא היה נראה כמו בוגרים נגד נוער"

לקראת הגומלין בקייב בשלב 32 האחרונות, קשר שחטאר דונייצק סיפר על המפגש בבלומפילד: "לא שכבנו להם על השער, פגשנו קבוצה שהקשתה עלינו והיה לה משחק לא רע". וגם: תגובתו להצהרה של ואן לוון והתייחסות לעתידו

(גודל טקסט)

ארבעה ימים אחרי שמנור סולומון ושחטאר דונייצק ניצחו את מכבי תל אביב 0:2 באצטדיון בלומפילד והתקרבו מאוד להבטחת הכרטיס לשמינית גמר הליגה האירופית, הערב (שני) התראיין שחקן נבחרת ישראל ואלופת אוקראינה בתכנית הספורט ב-103FM והבהיר כי קבוצתו ממש לא מזלזלת באלופת ישראל.

המשחק ייערך ביום חמישי הקרוב (החל מ-19:40 בספורט1) לעיני קהל ובמזג אוויר שעשוי להיות מתחת לאפס מעלות, כך שכל התנאים בהחלט נוטים לטובתה של שחטאר דונייצק, אבל סולומון הדגיש כי המשחק נגד הצהובים בחשיבות עליונה וכי מבחינתם דבר עדיין לא הוכרע. אתמול עלה סולומון מהספסל ורשם 20 דקות כאשר שחטאר דונייצק ניצחה 0:2 את רוך לבוב במסגרת הליגה האוקראינית, במה שאולי מרמז על כך שגם בחמישי הוא יפתח נגד הצהובים.

האזינו לראיון של מנור סולומון

"קודם כל, היה כיף להגיע לארץ. זה היה משחק מוזר בשבילי ומאוד מרגש ואני שמח על התוצאה. שלטנו במשחק, הגענו ליותר מצבים והראינו את האיכות שלנו, אבל מכבי תל אביב עמדה טוב מאוד והקשתה עלינו, היה לה משחק לא רע בכלל ואנחנו עשינו את העבודה שלנו וכעת עלינו להשלים אותה ביום חמישי", אמר תחילה הקשר הצעיר.

דור פרץ רודף אחרי מנור סולומון | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

אם בשחטאר לקחו את המשחק בבלומפילד ברצינות: "אנחנו רגילים גם בליגה שלנו לשלוט, להחזיק בכדור ולהגיע ליותר מצבים וכך היה גם נגד מכבי ברוב המשחק, אבל ידענו שאנחנו פוגשים קבוצה חזקה ומאומנת שהוכיחה את זה במיוחד עם המאמן החדש. היה לנו לא קל במשחק וידענו שזה יקרה, אבל ניצחנו וגם הצלחנו להראות שיש פערי רמות. אני לא חושב שזה היה נראה כמו משחק בין בוגרים לנוער וזה לא ששכבנו להם על השער, ממש לא".

על הצהרתו של פטריק ואן לוון שמכבי ת"א תגיע לנסות להשיג תיקו ומעלה: "אני חושב שהוא צודק, כי מכבי ת"א לא צריכה להיות אדישה ולבוא להתבטל, אלא לתת את הכל בשביל לנסות להבקיע בקייב. אני בטוח שהם יבואו עם מוטיבציה ובמלוא העוצמה, כי לא כל יום משחקים בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית. אני בטוח שיהיה עוד משחק מעניין ולא קל".

מזג האוויר הצפוי ביום חמישי: "קצת נרגע עכשיו, אחרי ימים של מינוס 10-13 ואפילו משחק במינוס 15, עכשיו מזג האוויר הוא סביב אפס וזה רגוע.".

על עתידו: "אני בשחטאר דונייצק, נהנה כאן ויש לנו עוד המון מטרות העונה. נגיע לקיץ ונראה, אלוהים גדול מה יהיה. אני בקבוצה גדולה ולא יהיה פשוט לצאת ממנה, אבל עכשיו אני לא חושב על זה".

סולומון בהופעת הבכורה שלו בבלומפילד. צפוי לפתוח בגומלין | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי