בחמישי: ארסנל, לסטר, לברקוזן, נאפולי ומילאן בסכנת הדחה

התותחנים והשועלים ינסו לנצח ולהעפיל לשמינית, הגרמנים ינסו למחוק את ה-4:3 בשוויץ והאיטלקיות יקוו לא להעצים את המשבר. ועוד בחבילת הערוצים של ספורט1: מנצ'סטר יונייטד מול סוסיאדד ואייאקס נגד ליל

(גודל טקסט)

משחקי הגומלין של שלב 32 האחרונות בליגה האירופית ייצאו לדרך עוד הערב (רביעי) עם המפגש בין טוטנהאם לוולפסברגר שתחסר פעם נוספת את אליאל פרץ (החל מ-18:50 בספורט4), אבל השיא יגיע מחר כאשר ארסנל תיאבק על מקומה בשלב הבא אחרי תיקו נגד בנפיקה, לסטר תנסה להכניע את סלביה פראג, לברקוזן תצטרך להתאושש מהמכה נגד יאנג בויז וגם מנצ'סטר יונייטד ומילאן יעלו לכר הדשא בתקווה לעבור בשלום את הגומלין. המשחקים ישודרו בחבילת הערוצים של ספורט1 החל מ-19:45 ו-21:50.

ארסנל – בנפיקה (1:1 במשחק הראשון)

התותחנים של מיקל ארטטה הפסידו בתחילת השבוע למנצ'סטר סיטי והידרדרו פעם נוספת אל מחוץ ל-10 הראשונות בטבלה, אבל אחרי 1:1 במשחק שנערך ברומא נגד בנפיקה, הם לא יכולים להרשות לעצמם הדחה מביכה. ארסנל תארח את המשחק ביוון ולמרות שהיא תתארח אצל לסטר ביום ראשון במסגרת הליגה, נראה שהיא תעלה בהרכב החזק ביותר העומד לרשותה אחרי שבשבוע שעבר בקואיו סאקה הציל אותה מפיגור. פייר אמריק אובמיאנג אמור לפתוח וייתכן שגם אלכסנדר לקאזט ישוב ל-11, לאחר שהתאושש מפציעה קלה שגם הותירה אותו מחוץ להרכב נגד סיטי. בנוסף, תומאס פארטיי חזר היום לאימונים וצפוי להיכלל בסגל. בנפיקה, המדורגת רביעית בפורטוגל, לא ניצחה גם בליגה בשני משחקיה האחרונים.

פייר אמריק אובמיאנג מתקשה נגד בנפיקה | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

מילאן – הכוכב האדום (2:2 במשחק הראשון)

הסרבים הצליחו לחזור פעמיים מפיגור נגד הרוסונרי, שער השוויון הובקע שלוש דקות בתוך תוספת הזמן במשחק הראשון בסרביה, ומחר במילאנו תנסה המארחת להתאושש מה-3:0 הכואב בדרבי לאינטר השבוע, משחק שלא רק עלה לה בכבודה העירוני – אלא אולי גם בסקודטו. אחרי 2:2 בשבוע שעבר בבלגרד, מילאן זקוקה לניצחון או לתיקו של 0:0/1:1 ולא מן הנמנע שמחר יעלה הרכב חזק יותר מהרגיל לאור רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, כך שגם זלאטן איברהימוביץ' בתמונת ההרכב במפעל בו מיעט לשחק העונה.

הרוסונרי יתאוששו בליגה האירופית? זלאטן מתוסכל | Gabriele Maltinti/Getty Images

לסטר – סלביה פראג (0:0 במשחק הראשון)

בשבוע שעבר בפראג, הצליחה מוליכת הטבלה בצ'כיה לשמור על שער נקי מול הקבוצה הכי לוהטת בפרמיירליג, להוציא את מנצ'סטר סיטי. ברנדן רוג'רס עלה בצ'כיה עם הרכב חזק מאוד שכלל את ג'יימס מדיסון, הארווי בארנס וג'יימי וארדי, אולם הכוכבים שלאחרונה הכניעו את ליברפול ואסטון וילה לא השכילו למצוא את הרשת. מחר הם צפויים לפתוח שוב במשחק שייערך בלסטר, אולם ג'יימס מדיסון הפצוע ייעדר. לסטר כמובן צריכה ניצחון, כשכל תוצאה אחרת תוביל להדחתה – פרט ל-0:0 שיגרור הארכה.

וארדי. לסטר זקוקה לניצחון על הצ'כים | Frank Augstein/PA Images via Getty Images

מנצ'סטר יונייטד – ריאל סוסיאדד (0:4 במשחק הראשון)

השדים האדומים של אולה גונאר סולשיאר הביסו את הבאקסים במשחק חוץ מבחינתם שנערך טורינו, איטליה, והם כבר עם רגל וחצי בשלב הבא. למעשה, רק סנסציה תמנע ממנצ'סטר יונייטד להעפיל לשמינית הגמר ונראה שמחר באולד טראפורד יעלה המנג'ר בהרכב משני ויאפשר לכוכביו לנוח, לקראת שבוע עמוס בו הם יפגשו את צ'לסי, קריסטל פאלאס ומנצ'סטר סיטי. גם סוסיאדד תפגוש בסוף השבוע את ריאל מדריד וייתכן שיתבצעו מספר שינויים בהרכב.

גם פרננדס כנראה ינוח אחרי הרביעייה בשבוע שעבר | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

באייר לברקוזן – יאנג בויז (4:3 במשחק הראשון)

המשחק הכי מטורף במפעל בשבוע שעבר היה בשווייץ, שם האלופה המקומית ירדה למחצית ביתרון נדיר של שלושה שערים על פני המדורגת חמישית בבונדסליגה הגרמנית, אלא שפטר בוס שטף את חבריו בהפסקה וראה אותם חוזרים ל-3:3 תוך 19 דקות. למרות זאת, בדקה ה-89 המקומיים השיגו שער ניצחון וכעת הם זקוקים לתיקו כדי להעפיל לשמינית הגמר.

וירץ ודראגוביץ' בשווייץ | Alex Grimm/Getty Images

אייאקס – ליל (1:2 במשחק הראשון)

ההולנדים אמנם שכחו לרשום לשלבי הנוק אאוט את סבסטיאן האלר, הרכש שהגיע מווסטהאם תמורת 22 מיליון יורו בינואר, אבל גם בלעדיו הצליחו להשלים מהפך מטורף בשבוע שעבר בצרפת כאשר דושאן טאדיץ' בפנדל בדקה ה-87 ובריאן ברובי בדקה ה-89 מחקו יתרון צרפתי מרגלי טימותי וואה. בזכות המהפך, כעת אייאקס תלויה בעצמה בקרב בין מוליכת הטבלה בהולנד למוליכת הטבלה בצרפת. לאייאקס ביום ראשון משחק נגד ערן זהבי ופ.ס.וו ומעניין יהיה לראות אם וכיצד יחלק אריק טן האח את הדקות.

דושאן טאדיץ' | Sylvain Lefevre/Getty Images

נאפולי – גרנאדה (2:0 במשחק הראשון)

החבורה של גאטוזו אמנם ניצחה את יובנטוס לפני כעשרה ימים, אלא שהיה זה הניצחון היחיד שלה בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. מעמדו של המאמן שוב מעורער ולא יהיה מפתיע אם הדחה מחר תוביל לפיצוץ נוסף עם הבעלים אאורליו דה לאורנטיס. בשבוע שעבר הפסידה נאפולי 2:0 בספרד, המקומיים הבקיעו שני שערים תוך 120 שניות – יאנגל הררה כבש בדקה ה-19 וקנדי הכפיל את היתרון בדקה ה-21 – ואחרי שכבר עלתה מבית במהלכו היא ניצחה בחוץ את פ.ס.וו איינדהובן ואומוניה ניקוסיה וסיימה בתיקו נגד פאוק סלוניקי, היא תקווה לשוב לביתה עם הכרטיס לשלב 16 האחרונות.

ג'ובאני די לורנצו | Carlos Gil/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי