דור פרץ: "שחטאר זו היריבה הטובה ביותר שפגשתי, הרגשנו שווים"

קשר מכבי ת"א לאחר ההדחה מהליגה האירופית: "שמחים שהגענו עד כאן. הרגשנו שאנחנו יכולים לכבוש, אבל בסוף נענשנו על ההחמצות". השער שנפסל: "לא ראיתי מה היה". ואן לוון: "שחטאר לא נראתה טוב? זו נקודה לזכותנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) את קמפיין הליגה האירופית שלה עם הפסד 1:0 אצל שחטאר דונייצק, אך בסיום הכללי, נראה שהצהובים ייזכרו לטובה את המסע האירופי שסיפקו העונה, כולל העפלה לשלב 32 האחרונות.

צפו בתגובות

לאחר המשחק בקייב, בו מכבי ת"א הייתה קרובה מספר פעמים לשער והציגה יכולת נהדרת, הקשר דור פרץ התראיין לספורט1 וסיפר: "משחק גדול? אני לא מספיק שלם עם זה. משחק גדול מסתכם גם בתוצאה ולא רק ביכולת. יכולנו לקחת את המשחק הזה למקום יותר טוב, קצת חוסר מזל וחוסר ריכוז, קמפיין מצוין מבחינתנו, אנחנו שמחים שהגענו עד כאן".

"אחרי המחצית הראשונה הטובה שלנו, הרגשנו בחדר ההלבשה שאנחנו יכולים גם לכבוש שער. להגיע לכל כך הרבה מצבים נגד קבוצה ברמה כל כך גבוהה ולא לכבוש, אז בסוף תיענש ונענשנו. אבל אנחנו שמחים על הקמפיין שלנו". פרץ בעצמו כבש שער בהתמודדות, אך הוא נפסל בשל עבירה גבולית: "לא ראיתי את הדחיפה, אני לא יודע אם היה" הוסיף פרץ.

רגע השער שנפסל של פרץ | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

על היריבה האיכותית סיפר שחקנה של מכבי ת"א: "השחקנים של שחטאר הם ברמה הכי גבוהה ששיחקתי נגדם, גם בנבחרת וגם במשחקים של מכבי. הרגשנו שאנחנו שווים אליהם, גם במאבקים וגם במשחק עצמו. זה לא התבטא בתוצאה, אבל הרגשנו שווים לגמרי. הכי טובים בליגה הישראלית? כדי להרגיש שאנחנו הכי טובים בליגה, אנחנו צריכים להביא את זה לידי ביטוי בכל משחק ובכל אימון. זה צריך להתבטא אך ורק בתוצאות. הקמפיין שעשינו צריך לתת לנו דחיפה, אבל לא לתת לנו להרגיש שאנחנו הכי טובים או משהו".

איך הרגיש לשחק נגד קהל: "תחושה מדהימה לחוש את הקהל, זה חסר לנו מאוד. אנחנו מקווים שזה יחזור מהר אצלנו, אנחנו מתפללים לזה". לאחר פרץ, גם המאמן פטריק ואן לוון סיכם: "מאוכזב מהעובדה שלא כבשנו שער. הייתה לנו הופעה מצוינת. הגענו למצבים אבל לא כבשנו וזה מאכזב. ברגעים מסוימים השחקנים לא האמינו שנוכל לכבוש ולא רצו עד הסוף ולא הצליחו להגיע למצב כדי לכבוש".

ההולנדי הוסיף: "היו לנו מסירות רוחב מסוכנות מאוד והשחקנים היו צריכים להיות בעמדות כדי לכבוש. אני חושב שההישג שלנו היה להקשות על שחטאר, גרמנו לה להיראות לא כל כך טוב. זו עבודה שלנו וזו עבודה קבוצתית. הייתה לנו הזדמנות במשחק הראשון להשוות, לא ניצלנו את המצב. היום היינו קרובים מאוד לכבוש שער, שניים ואולי אפילו שלושה, אבל בשביל זה צריך להיות ב-100%".

פטריק ואן לוון | מכבי תל אביב, רשמי

התחושה לשחק מול קהל: "בשביל השחקנים ואפילו בשבילנו זה נחמד מאוד שיהיה קהל. אנחנו מחכים שגם הקהל שלנו יחזור ויעודד אותנו במשחקי הבית ומשחקי החוץ. לליגה הישראלית יש גם לו"ז עמוס, אבל יהיה לנו עכשיו יותר זמן להתרכז בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי