שורטייר עשה היסטוריה, פוגבה ייעדר מספר שבועות

אחרי ההעפלה לשמינית גמר הליגה האירופית, סולשיאר סיפק עדכון על מצבו הרפואי של הקשר הצרפתי. הכישרון בן ה-17 שבר את שיאו של גרינווד: "יש לו עתיד מזהיר"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד העפילה אמש (חמישי) לשמינית גמר הליגה האירופית לאחר תיקו 0:0 עם ריאל סוסיאדד באולד טראפורד, וניצחון 0:4 בסיכום שני המשחקים. השדים האדומים ינוחו היום ויערכו אימון מסכם מחר לקראת המשחק הגדול נגד צ'לסי ביום ראשון (החל מהשעה 18:15, שידור ישיר בערוץ ספורט2).

אחרי ההעפלה, אולה גונאר סולשיאר הודיע שפול פוגבה, הקשר הצרפתי שנפצע ב-3:3 נגד אברטון, ייעדר מספר שבועות וע"פ הדיווחים, יחזור רק לרבע גמר הגביע האנגלי נגד לסטר ב-21 במרץ. לעומתו, המאמן הנורבגי מקווה לקבל את אדינסון קבאני, סקוט מקטומיניי ודוני ואן דה ביק חזרה לסגל נגד צ'לסי. מי שעוד נמצא בספק למשחק הוא דניאל ג'יימס, שנפצע נגד הספרדים.

מי שגנב את הכותרות במשחק אמש, הוא שולה שורטייר, הקשר בן ה-17 ו-23 ימים, שהפך לשחקן הצעיר בתולדות מנצ'סטר יונייטד שמשחק במסגרת אירופית. הוא הקדים את נורמן וייטסייד, מייסון גרינווד וגרי נוויל בדרך לציון דרך ההיסטורי.

סולשיאר החמיא לשורטייר אחרי המשחק: "הוא בחור צעיר ואנחנו מאמינים בו. יש לו גישה נהדרת, הוא אתלט, טכני ומצוין בקבלת החלטות. אנחנו רוצים לקדם אותו לקבוצה הבוגרת, יש לו את היכולת על הדשא ואנחנו מקווים שנראה את התמורה בעתיד".

ל-BT ספורט אמר סולשיאר: "יש לו כמה כישורים שלדעתנו יהפכו אותו לשחקן טוב מאוד כאן. הליגה האירופית זו במה טובה בשבילו כמובן. הערב הוא שיחק 15 דקות, וזה משהו שהוא יזכור לנצח. כשהאוהדים יחזרו, הוא יהנה מזה אפילו יותר כי הם יתנו לו הרבה אנרגיה. כרגע זה מוזר ושונה, אבל אני בטוח שאוהדים יראו אותו בהמשך".

סולשיאר גם דיבר על האפשרות שיפגוש את מולדה, האקסית שהדיחה את מואנס דאבור והופנהיים: "ברמה האישית, כמובן שאני אשמח לפגוש את מולדה. דיברתי עם ארלינג, המאמן שלהם, הבוקר והיו להם הרבה פציעות, מחלות, בשלב קריטי של העונה. ההדחה של הופנהיים חייבת להיות הפתעת הסיבוב. זה ממש יוצא מן הכל. אני מאוד גאה בהם, ויודע שאם נשחק נגדם יהיה לנו קשה מאוד. לצערי המשחק לא ייערך בנורבגיה, מנקודת מבט ספורטיבית, אני מעדיף לקבל קבוצה אחרת".

צפו במולדה מדהימה את הופנהיים ודאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי