לראשונה בגרמניה: שופטת ניהלה משחק בונדסליגה. צפו בתקציר

ביביאנה שטיינהאוס
ביביאנה שטיינהאוס | AFP

ביביאנה שטיינהאוס רשמה היסטוריה בליגה הגרמנית, ורדר ברמן חילצה נקודת ליגה ראשונה כשסיימה ב-1:1 בחוץ מול הרטה ברלין. שאלקה השיגה ניצחון ביתי משכנע, 1:3 על שטוטגרט

(גודל טקסט)
 המחזור השלישי בליגה הגרמנית נמשך היום (ראשון) כשהרטה ברלין סיימה ב-1:1 עם ורדר ברמן, במשחק אותו ניהלה שופטת, לראשונה בתולדות הבונדסליגה. שאלקה ניצחה 1:3 את שטוטגרט.


הרטה ברלין – ורדר ברמן 1:1
אחרי שפתחה את העונה עם שני הפסדים, ברמן חילצה נקודה ראשונה העונה בברלין, במשחק היסטורי אותו לראשונה בהיסטוריה בבונדסליגה ניהלה השופטת ביביאנה שטיינהאוס. בדקה ה-38 ולדימיר דארידה בישל את היתרון של המארחת כששלח כדור למאת'יו לקי האוסטרלי שקבע מקרוב 0:1.




היתרון החזיק עד הדקה ה-59, אז תומאס דילייני השתלט ברחבה על כדור מהאוויר, וירה אותו לרשת של רונה יארשטיין. ברמן כאמור, ניצבת עם נקודה בודדת מתחת לקו האדום במקום ה-16, כשהרטה ברלין עם ארבע נקודות במקום ה-10.



קרוזה ושטארק. התחלקו בנקודות (AFP)


שאלקה – שטוטגרט 1:3

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם מאזן זהה של שלוש נקודות משני משחקים, ומי שהרימה את הכפפה היתה המארחת עם ניצחון ביתי גדול. נאביל בנטאלב כבש בפנדל כבר בדקה הרביעית, והרים את הגלזנקירשינים בפלטינס ארנה, אך צ'אדרק אקולו הקונגולזי השווה לזכות שטוטגרט חמש דקות לסיום המחצית. הקהל הביתי חגג שוב עם בליץ כחול בדקה ה-47 (נאלדו), ובדקה ה-48 (המחליף גווידו בורגשטלר), כך ששאלקה קיבלה קצת אוויר ונצמדה לבאיירן מינכן במקום החמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי