צפו: מנשנגלדבאך שבה למקום השני, 1:1 בין מיינץ להאנובר

בורוסיה מנשנגלדבאך
בורוסיה מנשנגלדבאך | Gettyimages

שטוטגרט החזיקה מעמד במשך 69 דקות, אבל קרסה תחת הלחץ ונכנעה לשערים של רפאל, נויהאוס בשער בכורה ועצמי של פבאר, הפער מהפסגה צומק לשבע נקודות. פנדל גבולי של ברוסינסקי מנע ניצחון חוץ ראשון מהאדומים

(גודל טקסט)
המחזור ה-14 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) ובמוקד בורוסיה מנשנגלדבאך שחזרה למסלול הניצחונות עם 0:3 על שטוטגרט וצימקה בשנית את הפער מדורטמונד לשבע נקודות. במשחק הראשון שנערך היום נפרדו מיינץ והאנובר ב-1:1 דרמטי.


בורוסיה מנשנגלדבאך – שטוטגרט 0:3
האורחים שמדורגים רק מקום אחד מעל הקו האדום החזיקו מעמד מעל לשעה וכבר פנטזו על נקודה יקרה, אך במחצית השנייה לא עמדו בלחץ של מנשנגלדבאך שהצליחה לפרוץ את הסכר בדקה ה-69 עם שער של החלוץ הברזילאי רפאל, מבישול של פלוריאן נויהאוס הצעיר. כעבור שבע דקות נויהאוס בן ה-21 כבש את שערו הראשון בבונדסליגה כדי להבטיח למקומיים את החזרה למסלול הניצחונות ואת המסמר האחרון נעץ בדקה ה-83 דווקא המגן האורח בנג'מין פבאר בשער עצמי שחתם את תוצאת המשחק. בורוסיה מנשנגלדבאך עקפה את באיירן מינכן בטבלה והתמקמה במקום השני כשהיא מפגרת אחרי דורטמונד בשבע נקודות. 


מיינץ – האנובר 1:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
האנובר המדורגת לפני אחרונה בטבלה הייתה קרובה לניצחון חוץ יקר וראשון שלה העונה, אבל פנדל בדקה ה-89, שעורר מחלוקת ולמרות זאת לא נעשה שימוש ב-VAR, הוביל לחלוקת נקודות. הנדריק וודינדט העלה את האורחים ליתרון כבר אחרי 12 דקות, אולם דניאל ברוסינסקי דייק מנקודה הלבנה ומנע מהמקומיים הפסד שני בשלושה משחקים. עמוק בתוספת הזמן האנובר אף נותרה בעשרה שחקנים, לאחר שאוליבר סורג ספג כרטיס צהוב שני ואדום. בעקבות התיקו נותרה מיינץ במקום העשירי עם 19 נקודות, האנובר המדורגת 17 עם 10 נקודות במאזנה פספסה הזדמנות לברוח מהקו האדום ובשבת הקרובה תארח את באיירן מינכן.


Excessive flares from the Hannover fans suspended the match for a few minutes.

#M05H96pic.twitter.com/UKVVQYleAH

— DW Sports (@dw_sports) December 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי