אוניון ברלין הציגה תכנית מהפכנית לחזרת הקהל למגרשים

אוהדי אוניון ברלין | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

הקבוצה מהבונדסליגה הציעה לממן לכל אחד מ-22,000 באי האצטדיון שלה בדיקת קורונה שיערוך לכל היותר 24 שעות לפני מועד המשחק: "כך נבטיח שרק כאלה שלא נשאים יבואו במגע זה עם זה"

קבוצות: אוניון ברלין
(גודל טקסט)

אוניון ברלין, שסיימה את העונה במקום ה-11 בבונדסליגה, פרסמה היום (שישי) הודעה רשמית בה חשפה תכנית מהפכנית להחזרת האוהדים למגרשי הכדורגל החל מהמחזור הראשון של העונה הבאה, והיא מוכנה לעשות צעדים גדולים בנושא.

ההצעה בעצם היא שכל אחד מבאי האצטדיון (כ-22,000 איש) יעבור בדיקת קורונה, שתהיה חייבת להיערך לכל היותר 24 שעות לפני שריקת הפתיחה, ולהציג תשובה שלילית. המועדון אף הציע לשלם על הבדיקות הללו.

בהצהרת המועדון נכתב: "נבדקות מספר אפשרויות כדי להשתמש ביכולות הבדיקה הקיימות בכמות מספקת תוך 24 שעות. שיחות ראשוניות עם שותפים פוטנציאליים ליישום התכנית כבר בעיצומן. ברגע שנגדיר אותה לחלוטין, נציג אותה בפני רשויות הבריאות".

"אנחנו מוכנים לעשות כל שביכולתנו כדי להחזיר את הקהל שלנו לאצטדיון", אמר נשיא אוניון, דירק צינגלר. "היא יכולה לצאת לפועל כי נבטיח שרק אנשים שהם לא נשאים של נגיף הקורונה יבואו במגע זה עם זה. הבטיחות של כולם היא בראש השיקולים שלנו. אנחנו רוצים להבטיח שאיש לא יידבק באצטדיון. מדובר באתגר ארגוני וכלכלי אדיר, שאומר שאנחנו נצטרך לעמוד בעלויות שלו בעצמנו. המטרה היא לתת בחזרה לאנשים את הכדורגל שהם אוהבים".

דירק צינגלר | TOBIAS SCHWARZ/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי