שיא לבלינגהאם, רויס חזר בענק וסאנצ'ו "נשאר": דורטמונד פתחה בסטייל

ג'יידון סאנצ'ו, טורגן הזאר, ג'וד בלינגהאם | THILO SCHMUELGEN / Contributor

הצהובים שחורים דרסו 0:5 את דויאסבורג בגביע ונראים מוכנים למחזור הפתיחה מול גלדבאך (שבת, ספורט4). ילד הפלא כבש בבכורה ועשה היסטוריה, הקשר הבקיע לראשונה מאז פברואר והאנגלי נצץ בהופעתו ה-100

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד נראית מוכנה לפתיחת הבונדסליגה. הקבוצה המסקרנת של לוסיאן פאברה פירקה אתמול (שני) את דויאסבורג מהליגה השלישית 0:5 בחוץ בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני ואוהדיה כבר לא יכולים לחכות למחזור הראשון בליגה מול בורוסיה מנשנגדלבאך (שבת החל מ-19:20, שידור ישיר בספורט4).

למרות חיזורים בלתי פוסקים מצד מנצ'סטר יונייטד וקבוצות נוספות, דורטמונד הצליחה, לפחות בינתיים, לשמור על ג'יידון סאנצ'ו שחגג את הופעתו ה-100 בצהוב-שחור, התכבד בשער הראשון במשחק והוסיף בישול למרקו רויס הוותיק, שעלה מהספסל במקום ארלינג הולאנד ומצא בעצמו את הרשת בנגיעה הראשונה שלו בכדור ובהופעתו הרשמית הראשונה מאז חודש פברואר.

צפו בחמישייה של הדורטמונד בגביע

עם כל הכבוד לסאנצ'ו, רויס והולאנד הנוצצים, השם המסקרן ביותר על כר הדשא אתמול היה ג'וד בלינגהאם בן ה-17 שהצטרף מברמינגהאם סיטי וערך את הופעת הבכורה הרשמית שלו בצהוב שחור. ילד הפלא האנגלי נהנה מבישול מופלא של טורגאן הזאר וחגג את שערו הראשון במדי קבוצתו החדשה. הבלגי הוסיף בבעיטה חופשית אדירה לחיבורים וג'ובאני ריינה בן ה-17 כבש בעצמו בכדור חופשי שפגע באקסל ויטסל, שינה כיוון וחדר לרשת.

בחזרה לסאנצ'ו. "אנחנו צריכים אותו איתנו, אין שאלה לגבי זה", הודה בסיום פאברה וסיפר: "אין אפילו אדם אחד במועדון שלא שמח לגלות שהוא ממשיך. על האיכויות שלו אין טעם להרחיב – הן עצומות. ג'יידון מבקיע, מבשל ועושה את ההבדל. עם זאת, הוא בן 20 ויש כמה דברים במשחק שלו שהוא צריך לשפר וזה טבעי".

ומה בנוגע לבלינגהאם? האנגלי קבע שיא מועדון חדש – השחקן הצעיר ביותר (17 ו-77 ימים) שהבקיע בהופעת הבכורה שלו במדי דורטמונד. הוא השאיר מאחור את נורי שאהין, שמצא את הרשת בגיל 17 ו-82 ימים. "הוא אמנם ילד, אך רואים שהוא מפוצץ בביטחון עצמו. הוא בא חדור מטרה", סיפרו בדורטמונד.

"קאמבק חלומי ושיא לרויס", נכתב בתקשורת הגרמנית על הקשר, שכאמור עלה מהספסל בדקה ה-57, מצא את הרשת בפעולה הראשונה שלו והפך למחליף שכבש הכי מהר אי פעם בתולדות הגביע הגרמני. "הופתעתי מהגול שלו", הודה בסיום פאברה. "מרקו שחקן מאוד פיקח וכיף לראות אותו חוזר פעם נוספת מפציעה ארוכה. הוא שיחק היום 30 דקות, נראה כמה דקות הוא ישחק בשבת. נחזיר אותו לעניינים בהדרגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי