ניצחון בכורה בסטייל: אוניון ברלין הביסה 0:4 את מיינץ

קרוסה הבקיע בהופעת הבכורה, טרימל בישל פעמיים והקבוצה מבירת גרמניה הביסה את שחקניו של ליכטה. באיטליה, סמפדוריה ניצחה 1:2 את פיורנטינה

(גודל טקסט)

הקבוצות הגדולות יעלו לדשא רק בשבת ובראשון, אך המחזור השלישי בבונדסליגה יצא לדרכו הערב (שישי) ובו אוניון ברלין רשמה ניצחון ראשון לעונת 2020/21 כשהביסה 0:4 את מיינץ. הקבוצה מבירת גרמניה, שצברה נקודה בלבד בשני המשחקים הראשונים, "הוציאה קיטור" לעיני הקהל הביתי, בעוד המפסידה עדיין ללא נקודות העונה ומסתמן שתיאבק בתחתית.

מקס קרוסה הבקיע את השער הראשון בדקה ה-13, בהופעת הבכורה שלו במדי אוניון ברלין. מרקוס אינגוורטסן הכפיל בדקה ה-49 מבישול של כריסטופר טרימל וכעבור 14 דקות, האוסטרי בישל פעם נוספת כשסידר למרווין פרידריך את השער השלישי. תוך דקה בלבד הגיע תורו של ג'ואל פויאנפלו, שהשלים את החגיגה עם הגול הרביעי.

שחקני אוניון ברלין חוגגים |

סרייה A: ניצחון בכורה לסמפדוריה

גם בליגה האיטלקית נפתח הערב המחזור השלישי ובו הקבוצה של קלאודיו ראניירי השיגה שלוש נקודות ראשונות, אחרי שגברה 1:2 על פיורנטינה. פאביו קוואליארלה העלה את סמפדוריה ליתרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-42. דושאן ולאהוביץ' הצעיר החזיר את ה"ויולה" למשחק ואיזן את התוצאה בדקה ה-72, אך שבע דקות לסיום, ולריו ורה כבש את שער הניצחון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי