לבנדובסקי קבע הישג חסר תקדים, דוגלאס קוסטה הושאל לבאיירן

החלוץ שכבש רביעייה ב-3:4 הדרמטי על הרטה הגיע למאה שערי ליגה באליאנץ ארנה. קשר יובה חזר לעונה אחת וצ'ופו-מוטינג הצטרף גם הוא. מולר: "אנחנו עייפים אבל לא ברגליים". גורצקה: "אולי הקלנו ראש"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן כבר הרגישה את איבוד הנקודות בדרך, נגד אותה הרטה ברלין שניצחה אותה ארבע פעמים בשבעת המפגשים האחרונים, אלא שאז הגיע איש שוב איש השעה רוברט לבנדובסקי והשלים רביעייה מהנקודה הלבנה בדרך ל-3:4 דרמטי בתוספת הזמן (90+4). החלוץ הפולני הגיע למאה שערי ליגה באצטדיון אליאנץ ארנה ומעבר לכך היה הראשון מאז אדין דז'קו בדצמבר 2009 שרושם 13 איומים על השער במשחק בודד.

"לבנדובסקי המדהים הציל את באיירן", נכתב ב"קיקר". ב"בילד" נכתב: "אפשר להבין למה פליק היה טרוד לפני המשחק. לבסוף באיירן חזרה למסלול". בסך הכל כבש החלוץ 251 שערים ב-293 הופעות בבאיירן. אם נביט על הליגה בלבד, יש לו 167 כיבושים ב-193 משחקים. החלוץ העלה תמונה שלו מחוייך מהמשחק ומסמן את המספר ארבע וכתב: "מהיום אתם יכולים לקרוא לי Lew4nGoalski".

האנזי פליק אמר: "עלינו לקחת את המצב הכללי בחשבון, זה לא כל לשחקנים, לא כולם נמצאים במצב פיזי שהוא מאה אחוז. אני יודע שנוכל לעבוד טוב יותר בהגנה, לפעול כיחידה ולהפעיל לחץ. אני מרוצה מהמנטליות של הקבוצה – אנחנו מאה אחוז שם, עם הרצון המוחלט לנצח. את הכדורגל היפה שכולם מחפשים נראה אחרי פגרת הנבחרות".

על לבנדובסקי: "אנחנו יודעים שהוא כובש שערים פנומצנלי. חשוב לי שהוא ישחק גם מחוץ לרחבה ויעבוד קשה מאוד בלי הכדור ויעזור בהגנה כפי שהוא עושה. הוא שחקן ייחודי ואני מאוד מרוצה ממנו".

תומאס מולר הודה: "אנחנו שמחים על הנקודות שנשארנו במינכן וזה היה חשוב אבל כמובן לא יכולים להיות מרוצים ממשחק ההגנה שלנו. ספגנו כמות שערים בלתי רגילה. אנחנו רוצים לעשות את הדברים שבגללם אנשים אוהדים את באיירן. אנחנו חייבים לדעת לשמור על היתרון ולא להיקלע לבעיות. אולי אנחנו עייפים אבל זה לא פיזי, זה בראש".

לאון גורצקה סיכם: "אולי הקלנו ראש לאור כל ההצלחות האחרונה וכמעט שילמנו על כך, הפסקנו לשחק בשלב מוקדם מדי. נחזור עם אנרגיות רעננות לאחר פגרת הנבחרות ואז שוב נשחק היטב על כר הדשא".

תומאס מולר והאנזי פליק. באיירן מינכן לא שכנעה | Sebastian Widmann/Getty Images

מעבר לכך, בבוואריה ממתינים לסגירת חלון ההעברות ולא יודעים האם חאבי מארטינס ימשיך. המאמן אמר: "אני מניח שהוא יהיה איתנו, יש לו חוזה, אבל אני לא יכול לאשר זאת במאה אחוז". בשעות הצהריים המועדון הודיע על חזרתו של דוגלאס קוסטה, קשר הכנף הברזילאי של יובנטוס שכבר שיחק במועדון והגיע כמושאל לעונה אחת ללא אופציית רכישה ובלי דמי השאלה. בנוסף, אריק מקסים צ'ופו-מוטינג, החלוץ שעזר לפריז סן ז'רמן להגיע עד לגמר ליגת האלופות האחרון, עבר לבאיירן וחתם עד סוף יוני 2021.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי