הופנהיים הודיעה: שני שחקנים שחזרו מהנבחרות חיוביים לקורונה

מואנס דאבור | DANIEL ROLAND/AFP via Getty Images

קבוצתו של דאבור הוציאה בהודעה מדאיגה לפני דורטמונד (שבת, 16:20 בספורט3), אך הוא לא בין הנדבקים. העימות עם זהבי הגיע ל'בילד': "החלוץ השתולל!", מאמנו: "אדבר איתו על כך". וגם: בילפלד מחכה לבאיירן

(גודל טקסט)

הליגה הגרמנית תחזור מפגרת הנבחרות כשהמחזור הרביעי ייצא לדרך מחר (שבת), עם לא פחות משבעה משחקים בהשתתפות כל הקבוצות הגדולות. במוקד יעמדו המפגשים בין הופנהיים של מואנס דאבור לבורוסיה דורטמונד, ובין ארמיניה בילפלד לבאיירן מינכן. עוד לפני שובה של הבונדסליגה לפעילות, הופנהיים הוציאה הודעה היום מעוררת דאגה: המועדון בישר כי שני שחקנים שחזרו מהנבחרות הלאומיות נמצאו חיוביים לקורונה, אך לא פרסם את שמות הנדבקים. כידוע, במהלך פגרת הנבחרות לואי טאהא, ניר ביטון, חאתם אלחמיד ואיש צוות אובחנו כחולים בנבחרת ישראל, אך דאבור לא בין הנדבקים לשמחתו ולשמחת כולנו.

הופנהיים – בורוסיה דורטמונד (16:20, שידור ישיר בספורט1)

הקבוצה של סבסטיאן הנס ספגה הפסד ליגה ראשון לפני היציאה לפגרה כשנוצחה 2:1 בחוץ על ידי פרנקפורט ומחר יהיה לא פשוט עבורה לחזור למסלול הניצחונות, שכן ממול תעמוד אחת היריבות החזקות בבונדסליגה. דאבור אמור לפתוח בהרכב למרות הימים העמוסים שעברו עליו בנבחרת. החלוץ אמנם השלים 90 דקות נגד סלובקיה שלשום, אך לא פתח במשחק שלפני כן והוחלף נגד סקוטלנד, כך שהנס יקווה כי הוא יגיע טרי מספיק למשחק נגד דורטמונד. המאמן לא פספס את התקרית בין השחקן שלו לערן זהבי שלשום, אירוע שאף תפס כותרות ב"בילד" הגרמני, שם נכתב: "כוכב הופנהיים השתולל במהלך המשחק של ישראל!". הנס אמר על כך: "לא ראיתי את המקרה, אסתכל ואדבר על זה עם מואנס".

הופנהיים כבר הביסה 1:4 את באיירן מינכן העונה, כך שניצחון על דורטמונד בהחלט לא משימה בלתי אפשרית מבחינתה, ולראייה המאזן שלה מול הקבוצה מחבל הרוהר בעונת 2019/20: לראשונה אי פעם, "הופה" ניצחה בשני המפגשים בין הקבוצות בליגה, 1:2 ו-0:4.

בצד השני, הצהובים-שחורים יקבלו בחזרה להרכב את ג'יידון סאנצ'ו, שהחמיץ שלושה משחקים רצופים לפני פגרת הנבחרות אך כבר הספיק לשחק במדים הלאומיים נגד בלגיה ודנמרק. דורטמונד הביסה 0:4 את פרייבורג במשחקה האחרון בליגה, אולם הופתעה 2:0 על ידי אאוגסבורג במחזור שלפני כן, כך שחוסר יציבות מאפיין את החבורה של לוסיאן פאברה עד כה. מרקו רויס עדיין מנסה לחזור לכשירות מלאה ותורגן הזאר מושבת בעקבות פציעה, לכן ג'ובאני ריינה צפוי לפתוח בחלק הקדמי לצדו של ארלינג הולאנד הלוהט, שכבר כבש ארבעה שערי ליגה בעונה הנוכחית ואף כיכב עם שלושער ב-0:4 של נורבגיה על רומניה בתחילת השבוע.

ארמיניה בילפלד – באיירן מינכן (19:20, שידור ישיר בספורט3)

העולה החדשה צברה ארבע נקודות עד כה והסיכוי שלה לשפר את המאזן דווקא נגד אלופת אירופה לא גבוה כלל, אם כי באיירן בעצמה לא בדיוק הרשימה בשלושת המחזורים הראשונים, למרות שניצחה בשניים מתוכם. למזלם של הבווארים, בחוד ניצב לו רוברט לבנדובסקי האימנתי, שירה רביעייה לרשתה של הרטה ברלין והבטיח להאנזי פליק ניצחון 3:4 במשחק האחרון לפני הפגרה. על אף שסבל מפציעה קלה בקרסול בימים האחרונים, נראה כי הפולני יפתח בהרכב של באיירן.

פליק צפוי להעניק מנוחה לשחקנים שזומנו לנבחרות הלאומיות, כך שקינגסלי קומאן עשוי להשתלב ב-11 וגם דוגלאס קוסטה, שחזר לקבוצה בסוף חלון ההעברות ושותף ב-0:3 על דורן בגביע אתמול, אמור לערוך הופעת בכורה מחודשת בבונדסליגה.

באיירן הפסידה רק משחק אחד מתוך 43 האחרונים שלה נגד עולות מליגת המשנה (40 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו), וגם זה קרה במחזור האחרון של עונת 2017/18 נגד שטוטגארט, כשהאליפות כבר הייתה מובטחת לבווארים. יחד עם זאת, ארמיניה לא הפסידה משחק רשמי בבית כבר כמעט שנה – מאז שנכנעה לשאלקה במסגרת הגביע ב-20 באוקטובר 2019.

לבנדובסקי ימשיך בכושר הנפלא? | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי