ואצקה עקץ את יונייטד: "לא הבינו נכון את הסיטואציה עם סאנצ'ו"

מנכ"ל דורטמונד התבקש להתייחס פעם נוספת לשיחות עם השדים האדומים על מכירת הקשר, לו הוצב תג מחיר של 120 מיליון יורו: "היינו מוכנים להתפשר, אבל הייתה דרישה שהצבנו וכך יהיה גם בקיץ הבא. עובדה שהוא כאן"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד שוב לא הרשימה אתמול (שבת), אבל למזלה הצליחה לחזור מהופנהיים עם שלוש הנקודות הודות לשער מאוחר של מרקו רויס, שבדקה ה-76 נהנה מבישול של ארלינג הולאנד כדי לגלגל לרשת החשופה ולקבוע 0:1 לצהובים-שחורים.

בהרכב של המאמן לוסיאן פאברה פתח גם ג'יידון סאנצ'ו, שכזכור לפני פגרת הנבחרות טען שהוא חולה והחמיץ את ה-0:4 הקליל על פרייבורג וגם את הסופר-קאפ הסתיים בהפסד 3:2 לבורוסיה דורטמונד – ואותן היעדרויות, במקביל לאישור מנבחרת אנגליה שהוא כשיר להתאמן, הובילו לחרושת שמועות רצינית שזהו הסימן לכך שתוך ימים ספורים ישלים הכוכב הצעיר את מעברו למנצ'סטר יונייטד, שעל פי הדיווחים הייתה משוכנעת שבמוקדם או במאוחר הקיץ היא תודיע על החתמתו.

למעשה, זה לא סוד שמזה חודשים ארוכים מנסה מנצ'סטר יונייטד לשים את ידה על הכוכב האנגלי בן ה-20, מי שגדל בווטפורד, בגיל נוער עבר מנצ'סטר סיטי, ממנה המשיך ללדורטמונד ב-2017 ולפני חודשים ארוכים כבר סיכם את תנאיו במ'צסטר יונייטד בתקווה שהמועדונים יגיעו ביניהם לסיכום, אלא שדורטמונד שוב ושוב הצהירה שהוא ישוחרר אך ורק תמורת 120 מיליון יורו ואכן עמדה במילתה.

ג'יידון סאנצ'ו | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund/Getty Images

האנס יואכים ואצקה, מנכ"ל דורטמונד לא חידש בנושא, אבל עקץ אתמול קלות את השדים האדומים: "הם לא הבינו נכון את הסיטואציה, לא פירשו אותה כמו שצריך. היינו מוכנים להתפשר, אבל הייתה לנו דרישה שהצבנו וכך יהיה גם בקיץ הבא. בעולם הזה, אי אפשר לומר שיש שחקן שהוא לחלוטין לא יימכר, הכל יכול לקרות, אבל עובדה שהוא כאן".

על אף דבריו של ואצקה, חוזהו של סאנצ'ו יסתיים ב-2023 וספק אם דורטמונד תוכל להחזיק אותו גם מעבר לקיץ הבא, שגם במהלכו צפויים חיזורים רבים גם מצד יונייטד. אולי זו גם הסיבה שעל הקשר הצעיר אמר המנכ"ל: "יש לנו סיכום עם סאנצ'ו, גם אם זה לא היה נראה ככה. שמעתי וקראתי כל הזמן דיווחים שהוא עובר למנצ'סטר יונייטד, אבל הוא פה איתנו".

מדובר בדברים דומים לאלה שאמר גם המנהל המקצועי מיכאל צורק, שנשאל אם סאנצ'ו לא התאכזב מהשארתו ואמר: "הוא ידע שהוא יכול לעבור בנסיבות מסוימות עד לנקודת זמן מסוימת, אבל הגיע שלב מסוים שבו הדלת נסגרה".

ג'יידון סאנצ'ו
אולי בקיץ הבא ישוב למנצ'סטר. סאנצ'ו | Steven Paston/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי