לפני פאטי, סאנצ'ו וגרינווד: ארלינג הולאנד זכה בגולדן בוי

כוכב בורוסיה דורטמונד ונבחרת נורבגיה זכה בפרס היוקרתי של "טוטוספורט" שמהווה את תואר השחקן הטוב בעולם עד גיל 21. כבש 44 שערים בעונת הפריצה והמשיך במומנטום המטורף גם העונה

(גודל טקסט)

תואר יוקרתי במיוחד לארלינג הולאנד. חלוץ בורוסיה דורטמונד ונבחרת נורבגיה, שביולי האחרון חגג את יום הולדתו ה-20, זכה הלילה (בין שישי לשבת) בתואר ה"גולדן בוי" לשנת 2020, משמע השחקן הטוב בעולם עד גיל 21 על פי בחירת המגזין האיטלקי "טוטוספורט".

הולאנד, שכזכור החל את העונה שעברה בזלצבורג האוסטרית ובינואר נרכש על ידי הצהובים-שחורים, כבש 44 שערים ב-40 הופעות בעונת 2019/20, מהם 10 שערים בשמונה משחקי הבכורה שלו בליגת האלופות. בבונדסליגה הוא הוסיף 13 שערים ו-3 בישולים ב-15 משחקים בלבד.

גם העונה הנורבגי לוהט ומוכיח שהוא ממש לא תופעה חולפת ולזכותו שישה שערים ושני בישולים בשש הופעות בלבד בבונדסליגה ובליגת האלופות הוא שוב בקצב מסחרר עם ארבעה שערים בשלושה משחקים. גם בנבחרת נורבגיה יש לו קצב של כמעט שער למשחק, הודות לשישה כיבושים בשבע הופעות בלבד.

הולאנד הקדים בין השאר את מייסון גרינווד ממנצ'סטר יונייטד, את ג'יידון סאנצ'ו חברו לדורטמונד ואנסו פאטי מברצלונה. בשנה שעברה הזוכה היה ז'ואאו פליקס שנרכש על ידי אתלטיקו מדריד תמורת 126 מיליון יורו וקודם לכן זכו מתיאס דה ליכט (2018) וקיליאן אמבפה (2017).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי