דאבור שיחק לראשונה מאז שנדבק, 1:1 בין הופנהיים למיינץ

יוליאן באומגרטלינגר, מתאו גונדוזי | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

חלוץ נבחרת ישראל שב אל כר הדשא ועלה כמחליף בדקה ה-77, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו להכריע את המשחק. הרטה עצרה את לברקוזן

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון), כאשר במוקד מואנס דאבור שב לשחק לראשונה מאז שנדבק בקורונה וסיים יחד עם הופנהיים ב-1:1 מול מיינץ. במשחק המוקדם, לברקוזן נפרדה ב-0:0 ביתי נגד הרטה ברלין.

מיינץ – הופנהיים 1:1

דאבור, שנדבק בקורונה רגע לפני משחק הידידות שתוכנן לנבחרת ישראל נגד נורבגיה ובוטל, חזר לראשונה לשחק ופתח על הספסל של קבוצתו. החלוץ עלה לשחק בדקה ה-77 ולא הצליח לעזור להופנהיים להכריע את ההתמודדות, והיא עם תשע נקודות בלבד מתוך 27 אפשריות וסופרת שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בבונדסליגה. מיינץ, מנגד, נעצרה אחרי הניצחון הראשון שלה העונה שרשמה במחזור הקודם מול פרייבורג והיא במקום ה-16. רובין קוואיסון העלה את המארחת ליתרון עם שער מקרוב בדקה ה-33, איחלאס בבו השווה בדקה ה-62 כשסיפק סיומת טובה מתוך הרחבה בתום התקפה קבוצתית נהדרת. דניס גייגר מהופנהיים הורחק בדקה ה-80 בכרטיס אדום ישיר אחרי עבירה מכוערת.

לברקוזן – הרטה ברלין 0:0

שלושה ימים אחרי ה-1:4 המרשים על הפועל באר שבע, שהבטיח מעשית לגרמנים מקום בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, הקבוצה של פטר בוס קיוותה להשיג ניצחון ליגה שישי ברציפות מול הקבוצה מבירת גרמניה במטרה לעלות למקום השני. אבל למרות ששלטה באופן מובהק במשחק והייתה המסוכנת יותר על כר הדשא, לברקוזן לא הצליחה להכניע את אלכסנדר שוולו ויצאה מהמפגש בבאיי ארנה עם נקודה בלבד. האורחת מנגד נשארה במקום ה-13.  

יוליאן באומגרטלינגר, מתאו גונדוזי | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images
פטר בוס | INA FASSBENDER/AFP via Getty Image

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי