שיחק יותר מדי: ארלינג הולאנד יחזור למגרשים רק ב-2021

ארלינג הולאנד מתוסכל | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

הכוכב הצעיר של דורטמונד סובל מקרע בשרירי מיתר הברך וייעדר לפחות עד תחילת חודש ינואר. פאברה: "בהתחלה חשבנו שהמצב לא כל כך גרוע". זורק: "חברים שלו יצטרכו לסדר את זה"

(גודל טקסט)

הפנומן הצעיר של דורטמונד, ארלינג הולאנד, סובל מקרע בשרירי מיתר הברך וייעדר לפחות עד לתחילת חודש ינואר. הגרמנים הודיעו על הפציעה של הכוכב הנורבגי כשחשפו את ההרכב שלהם למשחק נגד לאציו, ובשיחה עם 'סקיי' גרמניה, מאמן הקבוצה, לוסיאן פאברה הודה כי הוא כנראה טעה שלא נתן להולאנד יותר זמן מנוחה.

"הולאנד לא ישחק לפחות עד תחילת חודש ינואר" סיפר פאברה. "הוא כנראה שיחק יותר מדי. בהתחלה חשבנו שהמצב לא כל כך גרוע, אבל עכשיו הוא לא יכול לשחק".

הפציעה הזו היא מכה אדירה עבור הצהובים-שחורים, שמאבדים את החלוץ בן ה-20, שביסס את עצמו בשנה החולפת כאחד החלוצים האימתניים בעולם מאז עזב את רד בול זלצבורג כדי לשחק בסינגל אידונה פארק. ב-32 הופעות בדורטמונד, הולאנד כבש 33 שערים והוסיף 6 בישולים, ובסה"כ, כובש או מבשל של 61 דקות מאז שעבר לבונדסליגה.

גם המנהל הספורטיבי של דורטמונד, מיכאל זורק, התאכזב מהפציעה של הכוכב: "כמובן שזה פוגע בנו. הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו והוא זה שקובע את הטון בהתקפה. עכשיו החברים שלו יצטרכו להתעלות ולתפוס את החלק שלו בהתקפה. הם יהיו חייבים לסדר את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי