למרות עוד ציון דרך של הולאנד, דורטמונד רשמה שיא שלילי נוסף

החלוץ הנורבגי כבש צמד והפך לשחקן הבונדסליגה השני אי פעם שמבקיע 27 שערים ב-28 משחקיו הראשונים בגרמניה. לעומת זאת, הצהובים שחורים ספגו רביעייה מגלאדבך לראשונה מאז 1996. רויס זעם בסיום: "הרגשה מחורבנת"

(גודל טקסט)

דורמטונד כנראה השלימה עם העובדה שתחתום עשור ללא תואר אליפות, אך עבור המאמן אדין טרזיץ' המשחק אמש (שישי) בורוסיה מנשנגלדבאך  היה עבורו לא פחות מגמר. כבר ביום שמונה על חשבונו של לוסיאן פאברה דווח בתקשורת הגרמנית כי מרקו רוזה יחליפו בעונה הבאה – לכן ניצחון עליו היה מעניק לקרואטי כמה ימים של חסד. אך נראה שרוזה "עבר את מבחן הקבלה" והוביל את קבוצתו ל-2:4 מוחץ בבורוסיה פארק.

הכוכב הגדול של דורטמונד ארלינג הולאנד כבש צמד (משני בישולים של ג'ייסון סאנצ'ו) שהשלים מהפך והפך את הנורבגי לשחקן השני אי פעם שכובש 27 שערים ב-28 משחקי הבונדסליגה הראשונים שלו מאז אווה זלר, אך גלאדבך הפכה בחזרה וכבשה ארבעה שערים לרשת של דורטמונד לראשונה מאז 1996.

טרזיץ' סיכם את המשחק ואמר: "הקצב היה גבוה מאוד לאורך הרבה זמן. בסופו של דבר המאמץ שלנו לא תאם את מה שהיה צריך לעשות נגד גלדבאך. הצלחנו לחזור לעצמנו מבחינה התקפית אחרי זמן רב, אבל משחק ההגנה לא היה מספיק טוב. היריבה הגיעה להמון מצבים וכשסופגים ארבעה שערים, קשה לנצח".

ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Image

גם הקפטן המתוסכל מרקו רויס דיבר לאחר ההתמודדות: "אנחנו עושים אותן טעויות כל הזמן, וככה קשה לנצח – זו תחושה מחורבנת. נכנסנו שוב למשחק רע, אבל בכל מקרה זה הרגיש הפעם כמו משהו. אנחנו צריכים פשוט לעבור את המחצית ביתרון, אבל גם הפעם לא הצלחנו".

מנגד, המאמן המנצח מרקו רוזה לא ממש התייחס למעבר האפשרי לזיגנאל אידונה פארק בקיץ הקרוב, אך היה כמובן מאוד מרוצה משחקניו, שעלו למקום הרביעי על חשבונם של הצהובים שחורים: "זה היה משחק טוב עבור שתי הקבוצות והקצב היה אינטנסיבי מאוד. היה לנו מאוד חשוב לקבוע 2:2 לפני ההפסקה. זו הייתה הופעה נהדרת של השחקנים שלי".

מרקו רוזה | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

בנושא אחר, בפתיחת המשחק אמש החזיקו הקפטנים וצוות השופטים שלט עם המילים WeRemember#. זאת, במסגרת קמפיין בינלאומי של הקונגרס היהודי העולמי, המתקיים זו שנה חמישית ברציפות לקראת יום הזכרון הבינלאומי לשואה שיצוין ביום רביעי הקרוב (27 ינואר). בשנה שעברה נחשפו לקמפיין שיזם הקונגרס הציוני העולמי (WJC) למעלה מ650 מיליון איש ברחבי העולם .

קמפיין WeRemember# | בורוסיה מנשנגלדבאך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי