פליק: "הלוואי שלבנדובסקי ישבור את השיא העונתי של גרד מולר"

מאמן באיירן מינכן התייחס לפתיחת העונה האדירה של הפולני לקראת שאלקה: "המספרים שלו מראים כמה הוא איכותי וגם מצביעים על העזרה של חבריו". מנגד נועלת הטבלה צפויה לעלות ללא הונטלאר

(גודל טקסט)

למרות שהיא סופגת בכמויות ואף הספיקה לרשום שני הפסדים בשנת 2021, באיירן מינכן עדיין נחשבת לקבוצה החזקה באירופה כאשר את הליגה הגרמנית היא מובילה בארבע נקודות ערב המחזור ה-18. מחר (ראשון, 16:20, שידור ישיר בספורט3) האלופה תתארח בקרב קצוות אצל שאלקה נועלת הטבלה בקרב הקצוות הכי מובהק שיכול להיות בבונדסליגה.

כזכור במפגש הקודם בין השתיים, אשר פתח את עונת 2020/21 בבונדסליגה, באיירן מינכן התעללה בשאלקה והשיגה מולה 0:8 מדהים. כעת קשה להאמין שהבווארים יכבשו כמות דומה של שערים גם בפלטינס ארנה, אך צבירת נקודות של המארחת נשמעת כמו תסריט בדיוני אפילו יותר.

באיירן מינכן ניצחה במחזור האחרון 0:1 את אאוגסבורג ולמרות התוצאה הזעומה, האלופה הצליחה לשמור על שער נקי לראשונה לאחר 11 משחקים וכך מנואל נוייר השווה את שיאו של אוליבר קאן במספר השערים הנקיים בבונדסליגה העומד על 198, מחר הוא יוכל להחזיק בשיא באופן בלעדי ואין דרך מיוחדת יותר לסגור מעגל דווקא נגד קבוצת נעוריו.

מנואל נוייר | Roland Krivec/DeFodi Images via Getty Images

אצל שאלקה כאמור המצב רחוק מלהיות יציב. זה נכון שהשיגה לפני שבועיים את ניצחון הליגה הראשון שלה בזכות 0:4 אדיר על הופנהיים, אך מאז רשמה עוד שני הפסדים ושבה למקום האחרון. מעבר לכך שחקן הרכש החדש קלאס יאן הונטלאר אמור לדחות את הבכורה המחודשת לאור פציעה בשריר התאומים. באיירן לעומת זאת תהנה מסגל כמעט מלא פרט לבלם ניאנזו קואסי שצפוי לחזור בסוף החודש.

לקראת המשחק, המאמן האנזי פליק התייחס להיעדר הקהל במגרשים כבר קרוב לשנה שלמה: "אנחנו באיירן מינכן ואנחנו צריכים לנצח בכל המשחקים. אפשר לראות שיש בעיות אצל כל הקבוצות. כמובן שאף אחד לא רוצה להתרגל למשחקים ללא קהל וגם אני מקווה שזה יסתיים בהקדם, אבל אני חושב שייקח זמן עד שיחזור הקהל למגרשים".

על ההשוואות בין רוברט לבנדובסקי לחלוץ האגדי של באיירן גרד מולר אמר: "מולר היה המודל שלי לחיקוי, למרבה הצער מעולם לא כבשתי כל כך הרבה שערים. רוברט שבר את שיאו בחצי העונה בבונדסליגה וזה מראה כמה הוא איכותי, אבל גם שהקבוצה עוזרת לו להגיע לכמה שיותר מצבים. אנחנו מנתחים את המשחקים והוא רואה את העניין הזה בחיוב. הלוואי שיצליח לשבור את שיא העונתי של מולר העומד על 40 שערים".

האנזי פליק | ALEXANDER HASSENSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי