"הוא מכונה": ארלינג הולאנד מדהים את העולם כל פעם מחדש

חלוץ בורוסיה דורטמונד עומד על ממוצע של שער למשחק אחרי ביצוע וירטואוזי בדרבי נגד שאלקה וגם הקפטן שלו מרקו רויס מתקשה לעכל, אבל מאמנו אדין טרזיץ' מצפה ליותר: "הוא עוד יכול להשתפר"

(גודל טקסט)

תופעת ארלינג הולאנד לא עוצרת וקשה להאמין שתיעצר אילולא ייפצע. בגיל 20 בלבד, הסופרסטאר הנורבגי שנחת בדורטמונד בינואר 2020 במאזן של שער למשחק – 43 גולים יש לו ב-43 משחקים, נתון מטורף אחרי שגם בליגת האלופות הוכיח השבוע שהוא פשוט משאיר אבק לכוכבים הגדולים ביותר ושובר את כל השיאים.

אתמול (שבת), הולאנד הבקיע צמד כשדורטמונד הביסה 0:4 את שאלקה בדרבי והשער הראשון מבין השניים היה ברמת ביצוע גבוהה יותר, ממש על סף שלמות – ג'יידון סאנצ'ו הגביה מצד שמאל, הולאנד הכין את הגוף, התעופף לוולה וירה נהדר לפינה הרחוקה.

להולאנד יש 30 שערים ב-32 משחקים בבונדסליגה – העונה 17 ב-17 משחקים – וגם מרקו רויס לא מצליח לעכל את זה: "הוא פשוט מכונה. הוא רעב לשערים ואתם רואים את זה בכל משחק מחדש. הוא תמיד חיובי ודוחף את כולנו על המגרש, אני מקווה שהוא ימשיך בקצב הזה ויכבוש שערים גם במשחקים הבאים", אמר הקפטן שרשם את הופעתו ה-300 בבונדסליגה ולא השכיל אתמול להבקיע בפעם ה-131.

מאמן דורטמונד עד תום העונה, אדין טרזיץ', באופן מפתיע בחר להעלות את רף הציפיות כשאמר: "הולאנד עוד יכול להשתפר, כן. משחק הראש שלו יכול להיות טוב יותר, ברגל ימין הוא יכול לסיים מהלכים טוב יותר. אפילו התנועה שלו יכולה להיות טובה יותר.

ארלינג הולאנד | Lars Baron/Getty Images

אמרה ג'אן התלהב לא רק מהשער של הולאנד, אלא מכל ההופעה בדרבי של חבל הרוהר: "כולם יודעים כמה המשחק הזה חשוב לאוהדים שלנו ורצינו לשמח אותם עם ניצחון משכנע. נלחמנו על הנקודות ואחרי הופעה טובה נגד סביליה אני חושב שזה המשך טוב ואנחנו חייבים להמשיך להראות את הדברים האלה בכל משחק".

למרות הכל, דורטמונד רק במקום השישי בליגה עם 36 נקודות ב-22 מחזורים והפער מוולפסבורג ומאיינטרכט פרנקפורט שנמצאות במקומות 3 ו-4 עומד על שש נקודות מכל אחת. שאלקה, מנגד, בדרכה הבטוחה לליגת המשנה ולאחר המשחק כ-250 חברי "אולטראס" הגיעו לאצטדיון במטרה להפגין וגרמו לנזק רב בסביבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי