ברצלונה בעקבות אויארסאבל ואודריוסולה, גם אוזיל מועמד

מיקל אויארסאבל ואלברו אודריוזולה
מיקל אויארסאבל ואלברו אודריוזולה | טוויטר

צמד הכוכבים הצעירים של ריאל סוסיאדד עשויים להגיע לקאמפ נואו בינואר תמורת סכום של 60 מיליון יורו. הגרמני מעדיף את ברצלונה על פני איחוד עם מוריניו במנצ'סטר, סלטה ויגו מעוניינת באלקאסר

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)
ברצלונה אומנם מוליכה את הטבלה הספרדית ונמצאת תחת סערה גדולה בעקבות משאל העם בקאטלוניה, אך זה לא עוצר את רוברטו פרננדס לחשוב על מועד ההעברות של ינואר. המנהל הספורטיבי נחוש לשדרג את הסגל של ארנסטו ואלוורדה ועל פי הדיווח היום (שבת) הוא סימן את צמד היהלומים של ריאל סוסיאדד. 



השם הראשון שנמצא בפנקס של ברצלונה הוא אלברו אודריוסולה. המגן הימני המגוון של הבאסקים שיחק אמש ב-0:3 של נבחרת ספרד מול אלבניה ושמו נקשר עם מעבר אפשרי לראיל מדריד. הבאלקנוס זקוקים לתחליף לדני קרבחאל, שעתידו לא ברור, אך ברצלונה מעוניינת לצרף את בן ה-21. אודריוסולה גם מסוגל לשחק כבלם והוא מועדף על אינגו מרטינס, שהיה במשא ומתן עם הקאטלונים בקיץ האחרון.




פרננדס בטוח כי אודריוסולה הוא בעל הסיכויים הטובים ביותר להתאקלם בברצלונה כבר בינואר. הבאסקי הצעיר זוכה לעדיפות על פני יירי מינה הקולומביאני, עליו לברצלונה יש זכות ראשונים, וגם מתיאס דה ליכט, שנחשב ליהלום הבא של נבחרת הולנד ואייאקס.



החברים החדשים של מסי?


בחלק הקדמי, מיקל אויארסאבל סומן גם כן. בן ה-20, שעלה לקבוצה הבוגרת לפני שלוש שנים, כבש העונה כבר שלושה שערים בארבעה מחזורים. החלוץ, שמסוגל לשחק גם בכנפיים, עדיין נכלל בסגל של הנבחרת הצעירה, אך מעבר שלו לברצלונה עשוי לשדרג אותו לעבר הנבחרת של ז'ולן לופטגי. בסוסיאדד עדיין לא הבהירו כמה הם יהיו מוכנים לדרוש עבור השניים, אך בספרד טוענים כי העסקה של אויארסאבל ואודריוסולה עשויה להיות מושלמת עבור 60 מיליון יורו.


מאוחר יותר, ב'ספורט' המקומי טענו כי העדיפות המרכזית של מסוט אוזיל היא חזרה לספרד, והפעם לברצלונה על פני איחוד עם ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד. הקשר הגרמני, שחוזהו בארסנל יסתיים בקיץ הקרוב, כבר בחר לעזוב את התותחנים ובקאטלוניה הפכו אותו לאלטרנטיבה לפליפה קוטיניו, שנשאר בליברפול. כזכור, אוזיל שיחק במדי ריאל מדריד, אך התקופה שלו בארסנל סומנה כאכזבה גדולה. בשל העובדה כי ברצלונה לא תצטרך לשלם עליו לתותחנים, הוא יוכל להגיע להסכם עם הקאטלונים לגבי שכר משודרג מזה שקיבל בממלכה. 


 בדרך החוצה. אלקאסר (AFP)


בתוך כך, "מונדו דפורטיבו" מדווח שמי שעשוי לעזוב את ברצלונה הוא השוער מארק-אנדרה טר-שטגן, בו מעוניינת באיירן מינכן. הבווארים, שלפי ההערכות יחסרו את מנואל נוייר הפצוע לפחות עד אפריל, מעוניינים בשוער הפותח של נבחרת גרמניה כפי שבעבר שיחקו בקבוצה ספ מאייר, אוליבר קאן ומנואל נוייר. עם זאת, קשה להאמין שטר-שטגן יסכים להיות שוער שני אחרי שנוייר יחזור.


בינתיים, חואן קרלוס אנסואה מעוניין בפאקו אלקאסר. מאמן סלטה ויגו, ששימש כעוזר המאמן של לואיס אנריקה, משווע לחלוץ מרכזי. אלקאסר, שלא זוכה לקרדיט נרחב מואלוורדה, עשוי לבקש מברצלונה לעזוב כדי לצבור דקות. על פי הדיווח בקאטלוניה, פרננדס ידרוש חובת רכישה על החלוץ בסיום העונה, בתקווה להיפטר ממנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי