מקורב למסי מרגיע: "הוא לא יעזוב". בספרד נערכים למחזור גורלי

ליאו מסי
ליאו מסי. יישאר או לא? | David Ramos/Getty Images

ג'וזף מריה מינגלה, שהיה מעורב בצירופו למועדון כילד משוכנע: "היו לו הזדמנויות לעשות זאת והוא בחר להישאר, הוא פשוט רוצה לדחות את המו"מ לאור המשבר". "עכשיו או לעולם לא" נכתב ב"מונדו" לפני ויאריאל

(גודל טקסט)

ברצלונה רואה את תואר האליפות הולך ומתרחק ממנה לאור שלוש תוצאות תיקו מאז החזרה מפגרת הקורונה. אולם, בקאמפ נואו מודאגים הרבה יותר מעתידו של ליאו מסי. הדיווחים ברשת "קדנה סר" על כך שהקפטן יעזוב את המועדון בקיץ 2021 הלחיצו מאוד את האוהדים. הבוקר (ראשון) הגיעה צפירת הרגעה?

ג'וזף מריה מינגלה, אחד האנשים שהיו אחראיים להחתמתו של מסי הצעיר בברצלונה כשהיה ילד, מבטיח שהוא ימשיך בקאמפ נואו. "בספורט", אגב, פורסם כי מסי רוצה להקדים את הבחירות לנשיאות כב לקיץ הקרוב ולא להמתין עד 2021 שכן הוא איבד אמון בג'וזף מריה ברתומיאו

מינגלה אמר: "זה אוסף של דברים. בבארסה הדברים לא מסתדרים ברמה הספורטיבית כבר כמה חודשים וכעת יש גם בעייה כלכלית לאור המשבר, ביקשו מהשחקנים לקצץ בשכר בדיוק כשהחל המשא ומתן עם מסי. בנסיבות האלה לא קל לנהל משא ומתן והוא מעדיף לחכות, נוצרה אווירה רעה. הוא מעדיף לדבר עם המועדון בימים טובים יותר".

"אף אחד לא חושב שהוא יעזוב, הוא לא אמר את זה. היו לו הזדמנויות רבות לעשות זאת והוא בחר להמשיך. הוא כן עייף מהמצב הזה משום שכבר הרבה זמן הוא לא זכה בליגת האלופות. הוא לא כועס אלא מתעצבן מכך שהוא לא זוכה בתארים הגדולים".

במקביל, בספרד נערכים למחזור ה-34 שעשוי להיות קריטי במיוחד במאבק האליפות. הפעם ריאל מדריד תשחק לפני ברצלונה כשתפגוש ב-15:00 את אתלטיק בילבאו (ללא אדן הזאר הפצוע) ותוכל לפתוח לפחות זמנית פער של שבע נקודות על פני ברצלונה שתפגוש את ויאריאל. "התואר מונח על השולחן", נכתב ב"מארקה" שם נטען כי שתי הקבוצות עומדות בפני האתגר הקשה ביותר שנותר להן בלוח המשחקים. ב"אס" הציגו את הסטטיסטיקה לפיה ריאל ובילבאו הן צמד הקבוצות הטובות בליגה בשמונת המשחקים האחרונים.

בברצלונה הרוח דומה כמובן. "ההזדמנות האחרונה", נכתב בשער "ספורט" על רקע תמונה של קיקה סטיין. "בארסה לא יכולה לפשל עוד כשתפגוש את ויאריאל הנהדרת". נטען כי השחקנים הבכירים שוחחו על המשבר במשחקי החוץ שכן בארסה ניצחה רק בשישה מתוך 16 משחקים. לא ברור האם אנטואן גריזמן יחזור ל-11. "עכשיו או לעולם לא", הייתה הכותרת ב"מונדו דפורטיבו". נכתב כי מדובר בקרב מרתק בין שתי התקפות נפלאות – מסי הפיצ'יצ'י ולואיס סוארס כמובן, שרחוק שער אחד מלאסלו קובאלה, המבקיע השלישי בטיבו בתולדות המועדון, ומצד שני נמצא ג'רארד מורנו עם 15 כיבושים. החלוץ של ויאריאל הוא המבקיע השלישי בטיבו בליגה והכובש הספרדי המצטיין.

כותרות העיתונים בספרד: "ההזדמנות האחרונה"| "תואר על השולחן" | צילומי מסך: "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי