מאבדת גובה: רק 1:1 לאתלטיקו מדריד אצל סלטה ויגו

אלברו מוראטה, פראן בלטראן | Octavio Passos/Getty Images

הקולצ'ונרוס לא הצליחו לנצח בבלאידוס ועלולים לסיים את המחזור בשוויון נקודות עם סביליה. מוראטה כבש בדקה הראשונה, בלטראן איזן. ולנסיה ניצחה 1:2 את ריאל ויאדוליד בדקה ה-90 והתקרבה לאירופה

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 בליגה הספרדית יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים – במוקד, אתלטיקו מדריד איבדה שתי נקודות חשובות כשסיימה ב-1:1 אצל סלטה ויגו. לפני כן, ולנסיה ניצחה 1:2 את ויאדוליד בצורה דרמטית מאוד והיא עדיין במאבק על אירופה.

סלטה ויגו – אתלטיקו מדריד 1:1

אחרי התוצאות האחרונות, הקולצ'ונרוס של דייגו סימאונה פישלו פעם נוספת במאבקי הצמרת, וכעת הם רחוקים שלוש נקודות מסביליה הרביעית, אשר יכולה להשוות את הנקודות שלה לאלו של אתלטיקו בהמשך המחזור.

פתיחת המשחק הייתה חלומית עבור הרוחיבלאנקוס, כאשר אלברו מוראטה כבש כבר לאחר 52 שניות של כדורגל בבלאידוס. סלטה חזרה למשחק בדקה ה-49 בצורה מקרית מאוד – בראיין מנדס הרים כדור לעבר הרחבה, פראן בלטראן רק נגע והצליח להכניע את יאן אובלק ולשמח את מאמנו אוסקר גארסיה.

פראן בלטראן, אנחל קוראה | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

ולנסיה – ריאל ויאדוליד 1:2

העטלפים השאירו לעצמם את הסיכוי להשיג את הכרטיס לליגה האירופית לאחר ניצחון 1:2 דרמטי מאוד נגד ויאדוליד. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-30 של המשחק לאחר שמקסימיליאנו לופס דחק לשער החשוף, אך 17 דקות לאחר מכן ויקטור גארסיה דאג לאזן עם סיבוב נהדר במקום וסיומת קטלנית. שער הניצחון הגיע בדקה ה-89, כאשר לי קאנגין הקוראיני בעט ממרחק ומצא את הרשת של ג'ורדי מאסיפ והעניק לוולנסיה 3 נקודות יקרות מאוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי