מהפך אדיר לסביליה על בילבאו, 0:2 חשוב למאיורקה על לבאנטה

אבר באנגה, שחקני סביליה | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

האנדלוסים נקלעו ליתרון נגד הבאסקים, אך שערים של באנגה ומוניר הפכו בתוך ארבע דקות. קוצ'ו הרננדס וקובו העניקו שלוש נקודות סופר חשובות לקבוצה של ויסנטה מורנו. לגאנס התקרבה לירידה אחרי 0:0 מול אייבר

קבוצות: מאיורקה
(גודל טקסט)

המחזור ה-35 של הליגה הספרדית נמשך הערב (חמישי) עם שלושה משחקים. במוקד, סביליה ביצעה מהפך אדיר אצל בילבאו ונצמדה לאתלטיקו מדריד בטבלה. בקרבות התחתית, מאיורקה השאירה לעצמה סיכוי לשרוד כשגברה 0:2 על לבאנטה, בעוד לגאנס התקרבה לירידה אחרי 0:0 מול אייבר.

אתלטיק בילבאו – סביליה 2:1

לאחר התיקו המפתיע שעשתה אתלטיקו מדריד נגד סלטה ויגו, סביליה ניצלה הערב את ההזדמנות להשתוות לקולצ'ונרוס במקום השלישי כשביצעה מהפך אדיר ב"סן מאמס" של אתלטיק בילבאו. בדקה ה-28 אלה היו הבאסקים שעלו ליתרון לאחר שאנדר קאפה ירה כדור לרשת של בונו.

השינוי הגדול התרחש במהלך המחצית השנייה, כאשר לאחר דקות רבות של לחץ מצד הקבוצה של ז'ולן לופטגי, ארבע דקות נהדרות עשו את ההבדל – אבר באנגה איזן בדקה ה-70 עם כדור חופשי מושלם, ובדקה ה-74 זה היה שוב הארגנטינאי, הפעם עם בישול למוניר אל חדאדי שנגח את שער הניצחון.

מוניר אל חדאדי | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

מאיורקה – לבאנטה 0:2

נקודות סופר חשובות למארחת, שגברה על היריבה מהמקום ה-12, שפחות או יותר סיימה את העונה. כעת, מאיורקה ממוקמת במקום ה-18, עדיין מתחת לקו האדום, שלוש נקודות מתחת לאלאבס מהמקום ה-17 (משחק חסר) וארבע נקודות פחות מאייבר וסלטה ויגו מהמקום ה-15 וה-16 בהתאמה. קוצ'ו הרננדס כבש ראשון בדקה ה-40 עם נגיחה נפלאה אחרי הגבהה מהאגף הימני, כשהשער השני נכבש בדקה ה-84 על ידי קובו. היפני אשר מושאל מריאל מדריד דחק לרשת אחרי ריבאונד.

קוצ'ו הרננדס חוגג | Isaac Buj/Getty Images

אייבר – לגאנס 0:0

תוצאה שלא היטיבה עם שתי הקבוצות. האורחת התקרבה לירידה, כשהיא במקום ה-19 עם 29 נקודות – שש פחות מאשר אלאבס שמעל הקו האדום (לה משחק חסר) ושבע פחות מאייבר וסלטה ויגו מהמקום ה-15 וה-16 בהתאמה. המארחת, כאמור, בסכנת ירידה אף היא, כשהיא רק ארבעה נקודות ממאיורקה מהמקום ה-18 – זאת כשנותרו תשע בקופה.

קווין רודריגס, פדרו לאון | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי