ראמוס וקרבאחל יחזרו להרכב, זידאן: "חובתנו להוכיח שאנו טובים"

סרחיו ראמוס חוגג | Angel Martinez/Getty Images

שחקני ההגנה של ריאל מדריד ישובו מהשעיה נגד גרנאדה, המאמן התייחס לביקורות על היכולת: "לא מפריע לי מה שאומרים". בתקשורת התגרו במסי וטענו: בנזמה היה עוקף אותו בטבלת הכובשים אם היה בועט פנדלים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

המספרים בטבלת הליגה הספרדית מאירים פנים לריאל מדריד, שתוכל לחגוג אליפות השבוע אם תנצח את שני המשחקים הקרובים שלה, כשהראשון מביניהם יתקיים מחר (שני, 23:00) ובו יתארחו הבלאנקוס אצל גרנאדה שעדיין חולמת להשתחל לשביעייה הראשונה בסיום העונה ולהשיג את הכרטיס לאירופה.

ריאל מגיעה עם רצף של שמונה ניצחונות, אך כמו כל שאר הקבוצות, סובלת מעייפות מצטברת אחרי ששיחקה ארבע פעמים בעשרה ימים, עם הבדל של 70 שעות בין משחק למשחק. לשמחתה, סרחיו ראמוס ודני קרבאחל יחזרו להרכב אחרי שריצו עונש השעיה, כאשר פדריקו ואלוורדה האנרגטי יוכל לתת מנוחה ללוקה מודריץ' בקישור. אדן הזאר עשוי להיכלל ב-11 אחרי שקיבל מספר דקות במשחק האחרון. מי שצפוי להחמיץ את שארית העונה בליגה הוא מרסלו, שסובל מפציעה במפשעה.

מי שחזר לכבוש אחרי ארבעה משחקים הוא קארים בנזמה, שקיבל את האחריות לבעוט פנדל נגד אלאבס בשל היעדרותו של ראמוס ודייק מהנקודה הבלנה. ב"מארקה" ניצלו את ההזדמנות על מנת לעורר פרובוקציה ובהתייחסות לטבלת מלך השערים, שם הצרפתי מפגר בארבעה גולים אחרי ליאו מסי, כתבו כי אם בנזמה היה בועט הפנדלים בקבוצה שלו הוא כבר היה עוקף את הארגנטינאי.

היה עוקף את מסי אם היה פנדליסט? | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

זינדין זידאן התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס לשבוע המאתגר והגורלי שעומד בפני קבוצתו: "זה השבוע האחרון, הקשה והחשוב ביותר כי יש לנו שלושה משחקים. כל הקבוצות מתחרות על משהו ואנחנו רוצים להגיע למחר באנרגיות שיא".

המאמן היה מרוצה מתפקוד חוליית ההגנה, שחסרה שלושה שחקני הרכב, והחמיא לפרלאן מנדי: "זה איזון קבוצתי ואני שמח על העבודה ההגנתית, של קורטואה ושל כל הקבוצה. אנחנו תמיד רוצים לעשות דברים גדולים. מנדי לא מפתיע אותי, אני ביקשתי אותו מההנהלה כי הוא מוכשר וצעיר מאוד. הוא מוכיח שהוא שחקן ברמה של ריאל מדריד".

לסיום, זידאן הגיב לביקורות על יכולת לא משכנעת: "לא מפריע לי מה שאומרים. כל אחד מביע את דעתו והחובה שלנו היא היא להוכיח שאנחנו טובים בכל משחק. מדריד זה מדריד, המועדון הכי חשוב בהיסטוריה".

"חובתנו להוכיח שאנחנו טובים" | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי