מזהיר את סיטי ומחמיא לזידאן ובנזמה: רפאל וראן בראיון

רפאל וראן | David Ramos/Getty Images

בלם ריאל מדריד מוכן לגומלין שמינית גמר האלופות מול הסיטיזנס ("אנחנו מלאי תקווה"), מפרגן למאמנו ("הופך את הבלתי אפשרי לאפשרי) ולחלוץ ("הפך למנהיג")

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד רשמה סיום עונה קסום. מאז החזרה מפגרת הקורונה, הבלאנקוס רשמו 10 ניצחונות רצופים ב-11 משחקי ליגה ובכך הצליחו לכבוש את הפסגה ולזכות באליפות ראשונה אחרי שלוש שנים.

בעוד כשבועיים מחכה לקבוצה אתגר קשה במיוחד, כאשר היא תפגוש את מנצ'סטר סיטי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, זאת אחרי שהקבוצה של פפ גווארדיולה ניצחה 1:2 במשחק הראשון – וחניכיו של זינדין זידאן יצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי להפוך את הקערה על פיה.

מי שנשמע מוכן למשימה הוא רפאל וראן. הבלם הנפלא העניק היום (שלישי) ראיון בצרפת והצהיר: "אנחנו ריאל מדריד, הכל אפשרי. צברנו ביטחון. זה יהיה קשה, אבל אנחנו מלאי תקווה ונגיע למשחק הזה עם תשוקה מדהימה. אנחנו חייבים לאוהדים אחרי העונה הקודמת בליגת האלופות. אנחנו לא יכולים לחזות את התוצאה, אבל נילחם עד הסוף".

זינדין זידאן | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

"אני שלם יותר, התבגרתי", הכריז וראן. "התחלתי לשחק בריאל בגיל צעיר מאוד ולשחק במרכז ההגנה דורש ניסיון רב. בדרך כלל בלם מגיע לשיאו בגילאים 28-29, ואני בן 27, אז אני מתקרב לשם".

האיש שזכה עם נבחרת צרפת במונדיאל 2018 פרגן לבני ארצו, המאמן זינדין זידאן והחלוץ קארים בנזמה. "הקריירה של זידאן יוצאת דופן. יש לו יכולת להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. הוא מקור השראה לכל הקבוצה מכיוון שהנשמה שלו כשחקן נמצאת במועדון. הוא משדר שלווה וביטחון. הוא לא צריך לדבר הרבה והוא יודע להשתמש במילים הנכונות עם כל שחקן".

"בנזמה לקח על עצמו את תפקיד המנהיג ואני שמח לראות אותו כל כך זורח וקורן", סיכם הבלם והחמיא למלך השערים של קבוצתו, שסיפק 21 שערי ליגה העונה.

קארים בנזמה
קארים בנזמה. שחקן העונה של האוהדים | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי