לא מוכן לעזוב: בייל טען שיישאר בריאל מדריד

גארת' בייל. יחזור לספרס? | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

הוולשי, שלא נמצא בתכניות של הבלאנקוס ושל זידאן, עדיין כועס על כך שקבוצתו טרפדה את מעברו לג'יאנגסו סונינג בקיץ הקודם וסיפר לגיגס, מאמנו בנבחרת, שהוא מתכוון להמשיך בעונה הבאה בהתאם לחוזהו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

סאגת גארת' בייל וריאל מדריד פשוט מסרבת להסתיים. על פי דיווח ב'מירור', שחקן הכנף הוולשי אמר לראיין גיגס, מאמנו בנבחרת, כי הוא מתכוון להישאר בבלאנקוס גם בעונה הבאה.

זה לא סוד שהיחסים של בייל עם זינדין זידאן לא טובים במיוחד, והוא כלל לא שותף בשבעת המשחקים האחרונים של אלופת ספרד הטרייה.

יתרה מכך, בקרב אוהדי ריאל והתקשורת הספרדית נמתחה ביקורת קשה על השחקן, שנצפה על הספסל כשהוא לא להוט יותר מדי להיכנס לשחק. בהתחלה הוא צולם כשהוא מפהק, לאחר מכן כשהוא חובש מסיכה על כל פניו וגם כשהוא יצר "משקפת" באמצעות ידיו וחפץ מסוים.

גארת' בייל | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

על פי הדיווח באנגליה, השחקן הודיע לחבריו לנבחרת ולמאמנו שהוא לא מתכוון לעזוב. הסיבה היא 'הנקמה' בריאל, שביטלה את עסקת העברתו לג'יאגנסו סונינג בקיץ הקודם. אז, בייל כבר סיכם את תנאיו בקבוצה, אך הבלאנקוס החליטו לבטלה בעקבות אי הסכמה על דמי העברה.

שחקן הכנף, שחגג לפני כשבועיים 31, מחזיק בחוזה עצום של יותר מ-600 אלף ליש"ט בשבוע עד לסיום עונת 2021/22, ולפני כמה ימים פורסם שאף קבוצה באנגליה לא תהיה מוכנה להמר עליו. טוב, לא בטוח שהוא בכלל ירצה להחליף קבוצה.

גארת' בייל | Fran Santiago/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי