קומאן הבהיר לקוטיניו שהוא בונה עליו, נערכה שיחה גם עם בוסקטס

פיליפה קוטיניו | Quality Sport Images/Getty Images

הברזילאי שהיה אמור לחפש קבוצה חדשה, שוחח עם המאמן החדש שהבטיח לו דקות משחק משמעותיות ב-20/21. כמו כן, המאמן שוחח גם עם הקשר הספרדי ואמר לו שרוצה שיישאר אך יקבל הרבה פחות דקות משחק

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

רונאלד קומאן עושה מהפך של ממש בברצלונה. אחרי ששחקנים בכירים כמו לואיס סוארס, ארתורו וידאל, איבן ראקיטיץ' וסמואל אומטיטי קיבלו הודעה שהם לא בתכניות, בספרד מדווחים כי המאמן החדש יזם שיחה עם פיליפה קוטיניו ואמר לו שהוא בונה עליו לעונה הקרובה.

הברזילאי, שמושאל מבארסה לבאיירן מינכן, כבש צמד מול הקטלונים ב-8:2 הכואב ברבע גמר ליגת האלופות, ורק לפני יומיים זכה במפעל יחד עם אלופת גרמניה. ההשאלה שלו הגיע לסיומה מיד עם הזכייה בגביע, ובזמן שבאיירן לא הייתה מוכנה לרכוש אותו, בחודשים האחרונים דווח כי ברצלונה מנסה להיפטר ממנו כשארסנל הייתה המועמדת העיקרית לקלוט אותו. אך ככל הנראה לא כך חושב קומאן. המאמן החדש של הבלאוגרנה, כך על פי הדיווחים, יזם שיחה עם קוטיניו בה בירך אותו על הזכייה בליגת האלופות ואמר לו שתחתיו הוא יקבל דקות משחק ויהיה שחקן חשוב בעונת 2020/21.

בספרד טוענים כי קוטיניו עצמו היה נלהב מתמונת המצב החדשה, ולמרות שרק ביום ראשון האחרון סיים רשמית את עונת 2019/20, מוכן לוותר על חופשת המולדת שלו בברזיל ולהתחיל יחד עם ברצלונה את האימונים בתחילת השבוע הבא, כשהוא מעוניין לחזור, להילחם על מקומו ולקבל צ'אנס שווה במועדון. לא מעט קשרים במרכז השדה נמצאים בדרך הבטוחה החוצה וזה יכול להיות הצ'אנס הגדול שלו.

רונאלד קומאן | OSEP LAGO/AFP via Getty Images

מדובר במהפך של 180 מעלות בכל הנוגע לקוטיניו. הוא הפך לנטל עבור ברצלונה, ששילמה עליו סכום עתק של כ-145 מיליון יורו בינואר 2018, ומאז הוא דעך, כאשר גם בבאיירן הוא אמנם הציג יכולת לא רעה, אך לא היה נראה כמו שחקן מהטופ העולמי כפי שהיה בליברפול בטרם נרכש על ידי הקטלונים. אז האם בגיל 28 הוא יוכל לחזור ליכולת שאפיינה אותו ולחוות רנסנס בבארסה החדשה שבונה קומאן? ימים יגידו, אבל עם הכישרון של קוטיניו אי אפשר להתווכח, ואולי דווקא בשינוי הסגנון של הקבוצה הוא יוכל להשתלב טוב יותר ולהביא את איכויותיו לידי ביטוי. נזכיר כי לקשר חוזה עד 2023.

שחקן נוסף שזכה לשיחה הוא סרחיו בוסקטס. הקשר הספרדי, אחד המנהיגים הגדולים של חדר ההלבשה, נפגש עם המאמן לפגישה בארבע עיניים במתחם האימונים ועזב לאחר כחצי שעה. לפי "מארקה", קומאן הבהיר לבוסקטס שהוא רוצה שימשיך בקבוצה אך ישחק הרבה פחות, שכן פרנקי דה יונג ישתלט על עמדת הקשר האחורי.

בנושא אחר, בספרד כבר החלו להיפרד מהחלוץ האורוגוואי. "אדיוס סוארס", נכתב בשער "ספורט". נטען כי בארסה רוצה לנצל חלק מהסכום שתחסוך עם שחרורו, בתקווה שיסכים לקבל פיצויים נמוכים יותר, ויחד עם עזיבה של שחקנים נוספים תוכל לצרף את לאוטרו מרטינס. בתקשורת במדריד כמובן שמחים לראות את הכאוס בברצלונה. ב"מארקה" לעגו: "לאוטרו עם 13 משחקים יותר כבש את אותה הכמות של סוארס וזהו".

שער עיתון "ספורט" | צילום מסך: "ספורט"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי