"מסי לעולם לא ילבש שוב את המדים של ברצלונה"

ליאו מסי | Michael Regan - UEFA / Contributor

לפי עיתונאי "אונדה סרו", גם אם ברתומאו יתפטר - הקפטן לא יסכים להמשיך במועדון. הנשיא מעוניין לשוחח עמו, אך סרב לענות לשאלות העיתונאים במהלך הצגתו של טרינקאו. המנהל הספורטיבי: "עושים הכל כדי להשאירו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה חווה ימים סוערים במיוחד לאור הסיכוי הממשי שליאו מסי יעזוב. לפי אלפרדו מרטינס, עיתונאי רדיו "אונדה סרו", בניגוד לכל השמועות בשעות האחרונות לפיהן הקפטן הגיש את בקשתו הרשמית לעזוב בניסיון לדחוק את הנשיא ג'וזף ברתומאו לפינה ולגרום להתפטרותו, ההחלטה כלל לא קשורה לכך וגם התפטרות של נשיא המועדון לא תשנה את רצונו של "הפרעוש" לעזוב. לפי מרטינס, "מסי לעולם לא ילבש את חולצת ברצלונה".  כזכור, בספרד נטען כי הוא כבר שוחח עם פפ גווארדיולה בתקווה להצטרף למנצ'סטר סיטי.

בשל הסוגייה המורכבת עם מסי, הצגתו של שחקן הרכש הצעיר טרינקאו בן ה-20 נדחתה מאתמול להיום. בכל מקרה, הסיפור הגדול היה סירובו של ברתומאו לענות לשאלות. הוא נכח במקום ופינה את מקומו למנהל הספורטיבי רמון פלאנס שניסה להציג תמונה אופטימית לפינה עזיבתו של מסי אינה וודאית. מאוחר יותר דווח ברדיו קטלוניה כי ברתומאו מעוניין לשבת לשיחה עם מסי פנים אל פנים, אם כי לפי תמונת המצב הנוכחית, הסיכוי ששיחה כזו תשנה משהו קלוש.

פלאנס אמר לגבי מסי: "אלה היו חדשות מזעזעות אבל אנחנו רואים את מסי כחלק מהעתיד של בארסה, רוצים לבנות סביבו עוד מחזור מנצח. אנחנו לא שוקלים שום יציאה שלו מהחוזה. אנחנו רוצים שהוא יישאר ועובדים ימים כלילות כדי למצוא פיתרון ושהוא ימשיך, יש לנו כבוד עצום אליו. יש לנו שחקנים מנוסים וצעירים מוכשרים, אנחנו רוצים לבנות את בארסה שכולם רוצים לראות. כולם רוצים את מסי בקבוצה".

כשנשאל האם מסי לא יהיה באימונים, ענה: "אני מבין את הדאגה שלכם. כל השיח בין הצדדים חייב להישאר בינינו". בהמשך הוסיף: "קומאן כבר דיבר עם השחקנים, אלה תהליכים פנימיים. צריך לכבוד את השחקנים שנתנו כל כך הרבה לברצלונה, אלה זמנים קשים אבל יש לנות מפת דרכים כדי לבנות את הצוות החדש. אנחנו יודעים מה לעשות".

ובחזרה לטרינקאו. קשר הכנף בן ה-20 נרכש מבראגה כבר בחודש ינואר בתמורה ל-31 מיליון יורו והצטרף לאימוני הקבוצה בשבועיים האחרונים. הוא נחשב לכישרון גדול מאוד. אשתקד כבש תשעה שערים ובישל עוד 13. הוא יקווה ללכת בדרכם של לואיס פיגו ודקו שהותירו חותם במועדון.

טרינקאו אמר: "זו גאווה להיות במועדון הטוב בעולם, אני רוצה לזכות בכל התארים ולעשות כאן היסטוריה. זה היום הראשון שלי כאן ואני מאוד מרוצה. אני יכול לשחק בכל עמדות ההתקפה ואעשה מה שהמאמן יבקש ממני. אני מקווה לכבוש הרבה שערים. אני אוהב גם להבקיע וגם לבשל".

"עדיין לא דיברתי עם המאמן רונאלד קומאן וכמובן שאני רוצה שליאו מסי יישאר, בואו נראה מה קורה. הגעתי בסך הכל לפני שבועיים, אני כאן כדי לעשות את העבודה שלי. השחקנים הפורטוגלים? לכל אחד הסיפור שלו, אני רוצה לכתוב את הסיפור שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי