מסי החרים את אימון הפתיחה, יורשה לעזוב רק אם יוותר על עונה שלמה

ליאו מסי | Rafael Marchante/Pool via Getty Images

קפטן ברצלונה לא הגיע ליום הראשון של קומאן כמאמן, ב-ESPN טוענים כי המועדון מוכן לשחררו בחינם רק אם יתחייב לא לשחק במשך שנה. דיווחים בספרד: אביו חורחה ייפגש עם ברתומיאו, סיטי מתכננת מגה-הצעה: 750 מיליון

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה ערכה היום (שני) את אימון הבכורה שלה תחת המאמן החדש רונאלד קומאן ומי שבלט בהיעדרו הוא הקפטן ליאו מסי, שמנהל מאבק מול המועדון על מנת להתיר את חוזהו ולעזוב. אתמול, כזכור, הוא החרים את בדיקות הקורונה שעשתה הקבוצה.

סאגת שחרורו של הפרעוש תגיע ככל הנראה לבוררות של פיפ"א. לפי דיווח שפורסם היום ב-ESPN, ברצלונה מאמינה כי הדרך היחידה שבה יורשה לעזוב בחינם, היא התחייבות של מסי שלא לשחק כדורגל בכל העונה הקרובה. כידוע, מבחינתו של השחקן החוזה שלו הסתיים, מתוקף סעיף השחרור אותו הוא מבקש לממש למרות שתוקפו פג בחודש יוני.

"עוד בלאגן", נכתב בשער "ספורט", והמועדון החליט לקזז משכרו על כל יום בו יחליט הקפטן להיעדר. במקביל, מרסלו בקלר, העיתונאי שחשף את מעברו של ניימאר לפריז סן ז'רמן, טוען שמנצ'סטר סיטי מתחילה להתכונן להגעתו.

בכלי התקשורת נטען שסיטי מתכננת להגיש לכוכב מגה-הצעה -750 מיליון יורו לחמש שנים – אם יגיע כשחקן חופשי. אוהדי ברצלונה עוד מנסים להיאחז בדיווחים לפיהם אביו של מסי יגיע לספרד ביום רביעי כדי להיפגש עם נשיא המועדון אך נראה שהישארותו לא עומדת על הפרק אלא רק עזיבה ברוח טובה יותר.

שער עיתון "ספורט" – עוד בלאגן | צילום מסך: "ספורט"

בינתיים, מי שכן יגיע לאימון אך לא צפוי לשרוד את המהפכה של קומאן הוא ארתורו וידאל שהעניק ראיון כנה ויש לו בטן מלאה על התנהלות הקבוצה. וידאל אמר על התבוסה לבאיירן: "היה כואב מאוד לא להגיע לגמר ובטח שלהפסיד בצורה כזו. הייתה לי אמונה רבה לפני המשחק, אבל גם אם תנסה להסתיר זאת, הקבוצה לא עשתה דברים כמו שצריך. אנחנו לא מתנהלים כמו קבוצה מהדרג הראשון. התמודדנו עם קבוצה מוכנה פיזית, כזו עם מנטליות מנצחת. זה גובה ממך מחיר כשאתה חלש בראש שלך ואין לך אנרגיות".

הבעיות של המועדון: "ברור שלא מדובר רק בשחקנים. זה משהו הרבה יותר גדול מזה. הדברים לא נעשים טוב. המועדון חייב להשתפר. ברצלונה צריכה לשנות את דרך המחשבה שלה, ה-DNA לבד לא ינצח משחקים, היא מפגרת מאחור, הקבוצות משתפרות. הכדורגל כרגע יותר פיזי עם מהירות וטכניקה. קבוצה אחת שהיא הטובה בעולם לא יכולה שיהיו לה רק 13 שחקנים מקצועיים והשאר צעירים מוכשרים. כל קבוצה גדולה צריכה 23 שחקנים שילחמו על המיקום. כשאתה חושב שה-DNA שלך ינצח משחקים לבד אתה טועה.

מסי לבד: "יש לנו שחקנים טובים מאוד, יש את מסי שהוא מספר אחד וממש 'חייזר', אבל הוא זקוק לעזרה, הוא צריך שחקנים שמשפרים את הקבוצה ונותנים תוצאות טובות יותר".

חזרה אפשרית ליובנטוס: "מדהים שפירלו הפך למאמן החדש של יובנטוס. הוא היה מדהים כשחקן והוא יצליח הרבה יותר כמאמן. אם היו מתקשרים אליי הייתי שמח אבל אני רגוע".

ארתורו וידאל | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי