מסי יחבור לסוארס באתלטיקו? סרסו: "עם אמונה ותקווה, זה אפשרי"

ליאו מסי עם לואיס סוארס
ליאו מסי עם לואיס סוארס | AFP

יתאחדו במדריד? נשיא הקולצ'ונרוס התייחס לאפשרות שהשניים יחזרו לשתף פעולה במדי קבוצתו: "אם מסי רוצה לבוא לשחק עם סוארס, אני אומר לו שיבוא"

(גודל טקסט)

אחרי שצירפה לשורותיה את לואיס סוארס בהעברה ישירה מברצלונה והסעירה את עולם הכדורגל, נראה שאתלטיקו מדריד לא יודעת שובע. "אם מסי רוצה לבוא לשחק עם סוארס, אני אומר לו שיבוא. זו תהיה מתנת כריסמס יפה מאוד. עם תקווה ואמונה, הכל יכול לקרות ותמיד אפשר לחלום", כך הצהיר ברצינות נשיא הקבוצה, אנריקה סרסו, כשנשאל על האפשרות שהחברים הטובים ישתפו פעולה במדי הקולצ'ונרוס.

נשיא אתלטיקו מדריד התייחס גם לעסקה עצמה והחמיא לג'וזפ מריה ברתומאו, נשיא ברצלונה: "הוא חבר טוב שלי וגם נשיא מצוין. המגעים התנהלו בצורה טובה והעסקה לא הייתה מסובכת, כי לואיס סוארס נמצא איפה שהוא רצה להיות. מבחינת ברצלונה, כרגע הדברים פחות מסתדרים, אבל ברתומאו הוא טיפוס קר רוח".

כידוע, למסי נותרה שנה אחת עד תום חוזהו בברצלונה, אותה הוא היה נחוש לעזוב כבר בקיץ האחרון. עם זאת, המועמדת הבכירה לצרפו על פי הפרסומים היא מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה. באשר לסוארס, החלוץ ערך בסוף השבוע את הופעת הבכורה שלו במדי אתלטיקו מדריד והצית את הדמיון של האוהדים עם צמד ובישול ב-19 דקות. בעונה הבאה שוב לצד מסי?

לואיס סוארס, ליאו מסי | Julian Finney/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי