ממפיס דפאי סיכם בברצלונה, דמבלה יימכר כדי שהעסקה תושלם?

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

ראשי ליון אישרו שההולנדי בדרכו לקטלוניה, אך מתברר כי על הבלאוגרנה לפנות תקציב ומקום בסגל. קומאן רמז אחרי ה-1:1 נגד סביליה: "יכול להסתדר עם פדרי, פיאניץ' וטרינקאו". גם אריק גרסיה קרוב לחתימה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה אמנם מעדה לראשונה העונה ותחת רונאלד קומאן כשסיימה אתמול (ראשון) ב-1:1 נגד סביליה, אבל שעה קלה לאחר המשחק, עמוק לתוך הלילה (בין ראשון לשני), נודע לפחות כי החלוץ שהמאמן החדש כל כך רצה, ממפיס דפאי, יחתום היום במועדון.

אחרי שהמגן סרג'יניו דסט נרכש מאייאקס בסוף השבוע תמורת כ-25 מיליון יורו, נשיא ליון הצרפתית אישר כי גם דפאי צפוי לעשות את הדרך לקטלוניה. חלוץ נבחרת הולנד, שהגיע לשיאו תחת קומאן במדי נבחרת האורנג', יעבור גם הוא תמורת כ-25 מיליון יורו, סכום שנחשב נמוך וזאת לאור העובדה שחוזהו יסתיים בתום העונה: "הוא סיכם בברצלונה ובהחלט אפשרי שהוא יחתום שם מחר, אבל זה לא בטוח", אמר בנוסף המנהל המקצועי של ליון, ז'וניניו.

כידו, דפאי מוזכר כמי שיצטרף לברצלונה מזה שבועות ארוכים ולמעשה סיכם את תנאיו כבר לפני כשלושה שבועות, אולם ברצלונה, כמו כולן, נקלעה להפסדים מטורפים בחודשים האחרונים ולא יכולה להרשות לעצמה לרכוש אותו מבלי לשחרר את אחד משחקניה. לכן נראה כי עד סוף סגירת החלון בסוף היום ברצלונה תנסה להשתחרר מעוסמאן דמבלה, שעשוי לעבור למנצ'סטר יונייטד וכן מהבלמים ז'אן קלר טודיבו וסמואל אומטיטי.

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

במקביל, מדווח כי ברצלונה מנסה להגיע גם לסיכום עם מנצ'סטר סיטי על רכישת הבלם אריק גרסיה, שיצטרף בשנה הבאה ללא תמורה אם לא יהיה הסכם בזק, אולם בין הצדדים נרשמה התקדמות משמעותית ונראה כי הוא אכן יצטרף ביממה הקרובה.

מי שיישאר בקבוצה הוא הקשר הברזילאי פיליפה קוטיניו, ששב אחרי עונת השאלה בבאיירן מינכן, מקבל את הקרדיט מקומאן ואמש גם השיב עם שער ראשון העונה. "נקודה של אופטימיות", נכתב בכותרת העיתון "ספורט" על תוצאת התיקו, כשהדגש הוא על הופעת "הקוסם" שהגיע מליברפול תמורת כ-160 מיליון יורו בינואר 2018 ועדיין לא הטביע חותם בקטלוניה.

פיליפה קוטיניו על שער "ספורט"
פיליפה קוטיניו על שער "ספורט" | "ספורט"

קומאן לא היה מרוצה מהנקודה ואמר בסיום: "פגשנו קבוצה טובה, חזקה מאוד, אבל לא היינו טובים עם הכדור ואיבדנו יותר מדי כדורים, בייחוד במחצית הראשונה. היו לנו את המצבים היותר טובים במשחק, אבל הם עשו לנו צרות עם משחק הלחץ שלהם".

על שער העיתון "מונדו דפורטיבו" התייחסו לפנדל שנראה שהגיע לברצלונה, אך אנשי ה-VAR סברו שליאו מסי לא הוכשל. על כך אמר המאמן: "לא ראיתי את המקרה, אבל שמעתי שזה היה פנדל. בסוף התקבלה החלטה ואנחנו צריכים להסכים איתה".

קומאן גם רמז לעזיבה אפשרית של דמבלה כשאמר: "מה בטוח בעולם הזה? כל דבר יכול לקרות. הוא שחקן ברצלונה, אבל בסוף כל אחד עוזב מתישהו. נחכה ונראה. אני פתוח לאפשרות שאשחק עם טרינקאו, פדרי ופיאניץ' ואנחנו לא זקוקים ליותר מזה".

רונאלד קומאן
רונאלד קומאן | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי