מספר 9 החדש של ברצלונה: מרטין בריית'ווייט

מרטין בריית'וויט
מרטין בריית'וויט | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

הקטלונים פרסמו את הסגל הסופי לעונת 2020/21 ואת מספרי החולצות, הדני ניצל את עזיבת לואיס סוארס כדי להשתדרג. גם פוץ' נרשם ויהיה מספר 12, רונאלד אראוחו 4

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

רגע אחרי שחלון ההעברות נסגר, ברצלונה פרסמה היום (שלישי) את המספרים המעודכנים של שחקני הסגל. העונה אמנם כבר החלה, אך בשל העובדה שרק הלילה נסגרה האפשרות לרשום שחקנים חדשים, הבוקר נחשפו המספרים הרשמיים של השחקנים לעונת 2020/21.

כמובן שלשינויים משמעותיים אף אחד לא ציפה, כך שליאו מסי ישמור על המספר 10 וכך גם שאר כוכבים, אולם היה מעניין לראות כי מי ששודרג לחולצה מספר 9, שהייתה שייכת ללואיס סוארס שעבר לאתלטיקו מדריד, היה לא אחר מאשר החלוץ הדני מרטין בריית'ווייט, שבחצי העונה האחרונה, מאז הגיע מלגאנס, היה מספר 19 וכעת שודרג חרף העובדה שכבש במדי ברצלונה שער אחד והעונה כלל לא שיחק.

שחקן נוסף שהיה מעניין לראות איזה מספר יקבל הוא הקשר ריקי פוץ', שיהיה מספר 12 והדבר מעיד על כך שעשוי לשחק העונה למרות הדיווחים בימים האחרונים על כך שהוא לא בתוכניות וצפוי לעזוב. הבלם רונאלד אראוחו, שעלה מברצלונה ב', יהיה מספר 4 שגם כן מעיד על כוונות המועדון כלפיו.

כידוע, ברצלונה ניסתה להתחמש אתמול בממפיס דפאי ובאריק גרסיה, חלוץ ליון ובלם מנצ'סטר סיטי, אולם לא הצליחה להשתחרר ממספר שחקנים ובראשם עוסמאן דמבלה, כך שלא נותרה לה ברירה אלא לוותר על חיזוק נוסף הקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי