מודריץ' מוכן להפחית בשכרו כדי להישאר בריאל, אך יש לו תנאי

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

אלופת ספרד טרם קיבלה החלטה לגבי המשך ההתקשרות עם הקשר בן ה-35, שיהפוך לשחקן חופשי בתום העונה: "אני רוצה להמשיך כאן, אבל אם ארגיש שאני לא חשוב לקבוצה, אחפש אתגר חדש"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ניצבת בפני החלטה משמעותית: האם להאריך את ההתקשרות עם לוקה מודריץ' בן ה-35, שהגיע לבלאנקוס אי שם בקיץ 2012, מחזיק בחוזה עד תום העונה הנוכחית והחל מחודש ינואר הקרוב יוכל לחתום בכל קבוצה שירצה. לפי דיווח שפורסם הבוקר (שני) בספרד, הצדדים טרם החלו לדון לגבי עתידו, אך דבר אחד כבר ברור לכולם: השחקן רוצה להישאר בבירת ספרד, אך בתנאי שהוא ימשיך להיות בורג משמעותי במכונה של המאמן זינדין זידאן.

עוד נטען כי הקרואטי מוכן להפחית בשכרו על מנת להמשיך לעונה עשירית בלבן והכדור נמצא בידיים של המועדון. בינתיים, בתקשורת הספרדית סבורים שלריאל מדריד יהיה קשה מאוד להיפרד ממודריץ', שנמצא בכושר טוב וממשיך להוביל את הבלאנקוס. "לוקה ממשיך לשלוט במרכז המגרש ומהווה חלק מרכזי בפאזל של זידאן", נכתב בתקשורת על הקשר, שבינתיים, למרות גילו והציפייה לירידה, קיבל הכי הרבה דקות העונה מבין כל הקשרים במסגרת הליגה.

מודריץ' עצמו התייחס לעתידו והבהיר: "אני רוצה להישאר בריאל מדריד, זה ברור, אבל מנגד אני מודע לגילי ומבין שהמועדון יצטרך לעשות את מה שטוב עבורו. כל עוד ארגיש שאני חשוב לקבוצה, אשמח להמשיך כאן. אם ארגיש שזו לא הסיטואציה, אחפש אתגר אחר. עדיין מוקדם ובשלב זה הנושא כלל לא נמצא על הפרק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי