דה יונג: "רוצה להרגיש כיצד זה לנצח את ריאל בקלאסיקו"

פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

קשר ברצלונה, שלא ניצח בשני המפגשים היחידים שלו נגד הבלאנקוס, סיפר לקראת המשחק: "זו קבוצה שיש לה את השחקנים הטובים בעולם, נהדר לפגוש אותה ולהילחם כדי להוכיח מי טובה יותר"

(גודל טקסט)

בעונה שעברה, ברצלונה חזרה לפסגת ה"לה ליגה" בשבוע הראשון של מרץ, ממש במשחק האחרון לפני שנגיף קורונה התפשט לכל עבר, הליגות נעצרו והעולם הושבת לראשונה. כידוע, כשלושה חודשים לאחר מכן הליגות חזרות, ריאל מדריד הצליחה שוב להפוך את הקערה על פיה וזכתה באליפות.

ברצלונה החלה הקיץ במיני מהפכה בעקבות אותה עונה כושלת, בין השאר נחת רונאלד קומאן במקום המאמן קיקה סטיין, אבל בקטלוניה לא מסתירים את העובדה שלא ניצחו במשחקי הקלאסיקו בעונה שעברה – והמשמעות היא שהערב (17:00) הקבוצה לא יכולה להרשות לעצמה פעם נוספת לא לנצח את ריאל מדריד.

אחד השחקנים שנואשים לנצח הוא ההולנדי פרנקי דה יונג, שהגיע בקיץ שעבר מאייאקס והיה שותף לשני המשחקים האחרונים נגד הבלאנקוס, אך בקאמפ נואו השתיים נפרדו ב-0:0 ובנסטיאגן ברנבאו זה הסתיים ב-0:2 לבן. לכן, ההולנדי הצהיר בראיון ל"ספורט": "אני רוצה לנצח בקלאסיקו לראשונה".

פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג | David Ramos/Getty Images

דה יונג, שתחת קומאן, שגם אימן אותו בנבחרת הולנד, בהחלט מראה סימני שיפור ומתחיל להזכיר את הסיבה בגינה נכש תמורת 75 מליון יורו, הוסיף: "אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו. אנחנו קבוצה מצוינת שמשחקת טוב מתחילת העונה ואנחנו אופטימיים. ריאל מדריד זו קבוצה שיש לה את השחקנים הטובים בעולם, אז זה בהחלט נהדר לפגוש אותה ולהילחם כדי להוכיח מי טובה יותר".

עוד אמר דה יונג על הקלאסיקו, אותו למד להכיר מקרוב בעונה שעברה: "זה משחק שכל העולם מדבר עליו במשך שבועות. אפשר לשים לב בעיר כשיש קלאסיקו, מספיק ללכת ברחוב ואתה יודע שיש משחק. גם אנשים עוצרים אותך ואומרים לך שבשבת יש קלאסיקו ושעלייך לעשות את הכל כדי לנצח. ברור שזה משחק מיוחד וחשוב לכולם".

פרנקי דה יונג, לוקה מודריץ'
דה יונג במדי אייאקס. אז הוא גבר על מודריץ' וריאל | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

דה יונג גם התייחס לעובדה שהקהל עדיין נעדר מהמגרשים וכלל לא ברור מתי ישוב: "זה מאוד עצוב שגם הקלאסיקו ישוחק ללא קהל, זה ממש מביש וכמובן שהכל יהיה שונה בלעדי האוהדים, אבל זה עדיין קלאסיקו ואני רוצה להרגיש כיצד זה לנצח קלאסיקו".

לסיום, סיפר דה יונג על השינוי שהביא איתו קומאן ולהשפעה של מסי: "יש לנו בקבוצה שחקנים שהם מהטובים בעולם וכשאנחנו מאוחדים כקבוצה, האיכויות שלהם יביאו תארים. זה גם מה שמצופה ממועדון כמו ברצלונה. העונה שעברה הייתה מאכזבת ואנחנו רוצים לפצות עליה. העבודה שלינו היא לעזור לליאו מסי – תמיד אפשר למסור לו את הכדור והוא לא יאבד אותו, אבל העבודה שלנו היא להקל עליו כדי שיהיה לו קל יותר והוא יוכל לעשות את ההבדל ולתת לנו יתרון. קומאן מרגיש בנוח עם הקבוצה ועובד איתנו המון באימונים. בינתיים הכל נראה טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי