מעמדו של וייסמן מתערער? "טרם הוכיח מדוע שילמו עליו כ"כ הרבה"

שון וייסמן | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

ויאדוליד ממשיכה לא להפסיד ואף עלתה מעל הקו האדום - כל זאת בזמן שהרכש היקר בתולדות המועדון יושב על הספסל כבר משחק שלישי ברציפות. בספרד מנתחים את הסיבות

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

בזמן ששון וייסמן איבד את מעמדו בוויאדוליד, קבוצתו החדשה ממשיכה לברוח מהתחתית. אמש (שישי) צברו הסגולים לבנים את נקודתם השביעית בשלושת המשחקים האחרונים לאחר 1:1 נגד לבאנטה ועלו מהמקום האחרון למעל הקו האדום – וכאמור הריצה המרשימה החלה דווקא כאשר הישראלי ירד לספסל ולא קיבל הזדמנות מאז השני בנובמבר.

גם בספרד לא היו יכולים להתעלם מהעובדה שווייסמן, שהגיע כרכש היקר בתולדות המועדון, לא משחק מאז פגרת הנבחרות ואף נטען: "בינתיים השחקן היקר בקבוצה טרם הצליח להוכיח מדוע שילמו עבורו ארבעה מיליון יורו".

עוד נכתב כי מלך שערי הליגה האוסטרית אשתקד הגיע בקול תרועה רמה ושותף בכל אחד בשמונת המחזורים הראשונים בליגה הספרדית, פרט למשחק נגד סלטה ויגו לפי בקשתו בשל יום הכיפורים, נדחק לספסל בעיקר בגלל הכושר הנוכחי של צמד החלוצים, סרג'י גווארדיולה ומרקוס אנדה, שאחראיים יחדיו (בעזרת שערים ובישולים) לשבעה מתוך 11 השערים של ויאדוליד העונה.

יחד עם זאת, אסור לשכוח כי דווקא בזכות הבחירה מהתחתית, ייתכן שהחלוץ הישראלי יהיה משוחרר יותר כשיקבל את ההזדמנות הבאה שלו, במטרה לכבוש שער בכורה בליגה הספרדית הישג אליו הגיעו עד כה חמישה ישראלים בלבד – בן שהר, עומרי אפק, יוסי בניון, חיים רביבו ועומרי אפק.

שון וייסמן | Sergio Ruiz/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי