נקודה מאכזבת לשתיהן: 1:1 בין ולנסיה לקאדיס

חוסה גאיה | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

שתי הקבוצות המשיכו ברצף המחזורים ללא ניצחון, כאשר "העטלפים" סופרים כבר שמונה ברציפות והצהובים חמישה. לוסאנו כבש ראשון, מקסי גומס איזן וחילץ תיקו

קבוצות: ולנסיה קאדיס
(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגה הספרדית ננעל היום עם תיקו 1:1 בין ולנסיה לקאדיס באצטדיון המסטאייה. שתי הקבוצות הגיעו במגמה שלילית להתמודדות, המארחת עם שני הפסדים רצופים ושבעה משחקים ברציפות בהם לא רשמה ניצחון, בעוד הצהובים נוצחו בשלושה מארבעת המחזורים הקודמים. בסופו של ערב, אף אחד מהשתיים לא הצליחה לשפר את המומנטום ושתיהן יצאו מאוכזבות, אם כי מצבם של "העטלפים" גרוע הרבה יותר והם במקום ה-17 במאזן נקודות זהה לזה של אלצ'ה, בזמן שקאדיס במקום ה-10, אך רחוקה ארבע נקודות בלבד מהקו האדום.

אנתוני לוסאנו מהונדורס העלה את קאדיס ליתרון בדקה ה-59 כשהגיע ראשון לריבאונד והתעופף למספרת מרשימה, אך האורחת לא הצליחה לשמור על ההובלה עד הסיום ובדקה ה-79 הגיע שער השוויון של מקסי גומס האורוגוואי, שניצל הגבהה טובה של חוסה גאיה מצד שמאל ונגח מצוין לחלק העליון של הרשת.

ולנסיה תנסה לקטוע את הרצף השלילי במשחק הבא שלה, שייערך ביום ראשון הקרוב ובו תפגוש את אחת היריבות שלה למאבקי התחתית – ויאדוליד של שון וייסמן. קאדיס, מצדה, תנסה לחזור לנצח אחרי חמישה מחזורים שלא עשתה זאת, כאשר תארח את אלאבס בעוד שישה ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי