ברצלונה עלולה לאבד את ממפיס דפאי לאחת מקבוצות הצמרת באיטליה

ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי | JEFF PACHOUD / Contributor

קומאן להוט לצרף את חלוץ ליון, אולם כעת נטען כי יובנטוס, אינטר ומילאן מנסות להקדים אותו ולשים את ידן על ההולנדי. וגם: ארסנל מקווה שאוזיל יעבור לארה"ב או לטורקיה, ביליץ' שפוטר מברומיץ' חתם בקבוצה חדשה

(גודל טקסט)

רשמי

* קרלס אלניה, קשר ברצלונה בן ה-23, עבר בהשאלה לחטאפה עד תום עונת המשחקים הנוכחית.

* כשלושה שבועות אחרי שפוטר מווסט ברומיץ' אלביון, דווקא אחרי שסחט 1:1 מפפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי, המאמן הקרואטי סלאבן ביליץ' חתם בבייג'ינג גואן מהליגה הסינית.

* המגן רובן וינאגרה, שהושאל מוולבס לאולימפיאקוס בקיץ ולא התאקלם ביוון, עובר כעת בהשאלה לפמליקאו הפורטוגלית.

שמועות

* ממפיס דפאי היה מועמד מוביל לברצלונה כבר בקיץ ואף העברתו סוכמה ונפלה רק מכיוון שהקטלונים לא הצליחו לגייס כ-25 מיליון יורו לרכישתו מליון, אבל חצי שנה אחר כך הוא עדיין שחקן שהמאמן רונאלד קומאן להוט לצרף. כעת יש לו תחרות על שירותיו של החלוץ ההולנדי, שעל פי הדיווחים מחוזר על ידי יובנטוס, אינטר ומילאן האיטלקיות.

* למרות הדיווחים הרבים על רצון של מנצ'סטר סיטי לצרף את סרחיו ראחוס מריאל מדריד לעונה הבאה, בממלכה טוענים שגורמים בשורות הסיטיזנס הכחישו התעניינות בבלם. לעומת זאת, כעת מדווחים כי ליברפול תצטרף למירוץ לצירוף הבלם שהתאכזב מהצעת ריאל מדריד, בשורותיה הוא מסיים את חוזהו בקיץ.

* ארסנל תנסה גם בחודש הקרוב להיפטר ממסוט אוזיל, שאפילו לא רשום לסגל הקבוצה למשחקיה בפרמיירליג ובליגה האירופית. על פי "פוטבול לונדון", הגרמני בן ה-32 בשיחות עם DC יונייטד מליגת ה-MLS בארה"ב. בתקשורת הטורקית, ולא בפעם הראשונה, טוענים שהוא סיכם את תנאיו בפנרבחצ'ה.

מסוט אוזיל | Catherine Ivill / Staff

* ווסט ברומיץ' וקריסטל פאלאס מתחרות על קשר פנרבחצ'ה אוזאן טופאן והציעו עבורו 10 מיליון יורו כל אחת.

* שחקן נוסף שעשוי לעזוב את אנגליה ולעבור לטורקיה הוא הקשר דני דרינקווטר, קשר צ'לסי שעל פי הדיווחים יגיע היום לאיסטנבול ויחתום בקסימפאשה.

* דמראיי גריי, קשר לסטר שהוזכר כמועמד מוביל לעבור בקיץ ללא תמורה לסאות'המפטון, עשוי לצאת לצרפת ולשחק במארסיי החל מקיץ 2021.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי