בישול לווייסמן, ויאדוליד ברבע הגמר לאחר 1:4 על פנייה דפורטיבה

שמינית גמר הגביע: הסגולים ספגו ראשונים על ידי הקבוצה מהליגה השלישית, אך כפו הארכה ועלו לשלב הבא עם כיבושים של מיצ'ל, מסה ופלאנו. הישראלי נכנס בדקה ה-79 והיה מעורב בגול הרביעי. סביליה ניצחה את לגאנס

(גודל טקסט)

בזמן שהגדולות בספרד נמצאות בעיצומו של טורניר הסופרקאפ, בגביע המלך נפתח היום (שבת) שלב שמינית הגמר עם שני משחקים מוקדמים. ויאדוליד ושון וייסמן כמעט הובכו נגד פנייה דפורטיבה, אך לבסוף עשו את המוטל עליהם עם 1:4 בתום 120 דקות.

אלמריה מצמרת ליגת המשנה הביסה את אלאבס 0:5 כאשר תומאס פינה הורחק בשורות הקבוצה מהליגה הבכירה. עוד הפתעה נרשמה כאשר ג'ירונה מהליגה השנייה נהנתה מצמד של ואלרי פרננדס והדיחה את קאדיס עם 0:2. בהמשך: אלצ'ה תפגוש את ראיו ואיקאנו, לבאנטה תצא גם היא למשחק חוץ נגד פואנלברדה ובמשחק שנעל את היום סביליה תתמודד מול לגאנס.

פנייה דפורטיבה – ויאדוליד 4:1

שון וייסמן שפתח את המשחק על הספסל צפה בקבוצתו נקלעת לפיגור מוקדם במגרש הסינטטי נגד הקבוצה הצנועה מהליגה השלישית כבר בדקה ה-15, לאחר כיבוש של פרננדו אנדרדה. השוויון של ויאדוליד הגיע בדקה ה-62 בזכות פנדל מדויק של מיצ'ל ולאחר 17 דקות, החלוץ הישראלי הוקפץ לכר הדשא כדי להשלים מהפך, אך לא הושגה הכרעה בתום 90 דקות והמשחק נגרר להארכה. הכיבוש המיוחל של ויאדוליד הגיע שש דקות בתוך הארכה אחרי פנדל נוסף, הפעם של רוקה מסה, שהשלים צמד כעבור 16 דקות. בדקה ה-116 וייסמן סידר בישול נפלא לאוסקר פלאנו שסגר את הסיפור. יש לציין כי פנייה דפורטיבה נותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-101 לאחר הרחקתו של אלחנדרו פרננדס.

לגאנס – סביליה 1:0 (בתום הארכה)

סביליה התקשתה מאוד נגד לגאנס מליגת המשנה ונקלעה לצערה להארכה, שכנראה תשפיע עליה בהמשך בשל עומס המשחקים. לוקאס אוקמפוס הארגנטינאי נכנס לשחק בדקה ה-83 והיה גם מי שהכריע את המשחק, כשכבש את שער הניצחון עבור האנדלוסים בדקה ה-96 זאת לאחר בישול נפלא שסיפק לו אוליבר טורס.

שער ניצחון של אוקמפוס שלח את סביליה לשלב הבא | Angel Martinez/Getty Images

תוצאות נוספות

אלמריה – אלאבס 5:0
ג'ירונה – קאדיס 0:2
פואנלברדה – לבאנטה 2:1
ראיו ואייוקנו – אלצ'ה 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי