אייבר הודחה ע"י קבוצה מהליגה השלישית, ולנסיה ו-ויאריאל בשמינית

הגביע הספרדי: הבאסקים רשמו הפסד 3:1 מביך נגד נבלקרנרו הצנועה, הצוללת הצהובה גברה 0:1 על טנריפה בדקה ה-90, והעטלפים השיגו 0:2 באלקורקון. גם גרנאדה, בטיס אוסאסונה עלו שלב

(גודל טקסט)

אחרי שוויאדוליד של שון וייסמן וסביליה הבטיחו את הכרטיס לשמינית הגמר, משחקי גביע המלך בספרד המשיכו היום (ראשון) בשלב 32 האחרונות. בשני המפגשים המוקדמים, גרנאדה ואוסאסונה גברו על יריבות מליגת המשנה. מאוחר יותר בטיס ניצחה 0:2 את חיחון ואייבר הופתעה נגד נבלקרנרו מהליגה השלישית עם הפסד 3:1. הערב ננעל עם ניצחונות של ולנסיה ו-ואריאל שהשיגו 0:2 ו-0:1 על אלקורקון וטנריפה בהתאמה.

טנריפה – ויאריאל 1:0

הצוללת הצהובה כמעט נגררה להארכה נגד הקבוצה מליגת המשנה, אך השיגה את הכרטיס לשמינית הגמר בזכות כיבוש של פרננדו ניניו בדקה ה-90 לאחר בישול של ג'רארד מורנו.

אלקורקון – ולנסיה 2:0

מחזיקת הגביע התקדמה עוד שלב בעזרת ניצחון על ה'אלפררוס'. את שער היתרון כבש קשר קבוצת המילואים, קובה קוינדרדי בן ה-19 לאחר סיומת מוצלחת בתום מתפרצת ובדקה ה-77 מאנו ואייחו הכפיל בכדור חופשי מושלם והכריע את המשחק.

נבלקרנרו – אייבר 1:3

ההפתעה של הערב נרשמה במגרש הצנוע בפרברי מדריד בו הקבוצה מהליגה השלישית השלימה סנסציה ענק על הבאסקים בדרך לשמינית הגמר. דווקא הקבוצה הבכירה עלתה ליתרון בדקה ה-16 משער של יושינורי מוטו ונראה היה שאייבר בדרך לניצחון קליל, אך נבלקרנרו הגיבה עם פנדל של מאנו חיימס (30) ובדקה ה-62 חואן אסניידר השלים מהפך. אייבר ניסתה לחזור למשחק, אך שוב זו הייתה הקבוצה הקטנה שהענישה וכבשה את השלישי בדקה ה-80 בזכות כיבוש נוסף של אסניידר.

חיחון – בטיס 2:0

האנדלוסיים לא התקשו נגד הקבוצה מהליגה השנייה, בעיקר בזכות כרטיס אדום מוקדם של אקס מכבי חיפה מארק ואליינטה. הקבוצה של מנואל פלגריני עלתה ליתרון מוקדם אחרי פנדל של סרחיו קנאלס בדקה ה-28 וכעבור שלוש דקות רודרי סגר את הסיפור.

שחקני בטיס חוגגים | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

מלאגה – גרנאדה 2:1

שתי הקבוצות מחבל אנדלוסיה נפגשו באצטדיון "לה רוסאלדה" וזו מהליגה הבכירה יצאה עם ידה על העליונה. פדה כבש ראשון בדקה ה-16 וחורחה מולינה הכפיל בדקה ה-28, קאייטנו קינטנה הצליח רק לצמק בדקה ה-76.

אספניול – אוסאסונה 2:0

מוליכת הליגה השנייה הודחה מהגביע ותתרכז במאמצי החזרה למקומה הטבעי בכדורגל הספרדי. בצד השני, הקבוצה מפמפלונה התאוששה מהפסד לגרנאדה בליגה ועלתה לשלב הבא, בזכות שערים שהבקיעו חאבייר מרטינס קאלבו ואנריקה בארחה בדקה התשיעית ובדקה ה-29 בהתאמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי