המאמן היקר בעולם: אתלטיקו הציעה לסימאונה חוזה עד 2024

דייגו סימאונה | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

המאמן הוותיק של הקולצ'ונרוס, שהוא המאמן בעל השכר הגבוה ביותר בכדורגל, קיבל הצעה מהמועדון לסגור 13 שנים על הקווים. ההערכות: יחתום

(גודל טקסט)

דייגו סימאונה הוא אגדה באתלטיקו מדריד – גם כשחקן וגם כמאמן. הוא הוביל את הקבוצה לשתי האליפויות האחרונות שלה, כשחקן ב-1995/96 וכמאמן ב-2013/14. העונה נראה שיש לו סיכוי טוב יותר מאי פעם לשים שוב את ידו על תואר אליפות ספרד.

הארגנטינאי מאמן כבר תשע שנים את הקולצ'ונרוס, ועל פי דיווח שהתפרסם הבוקר (שלישי) ב"אס" הספרדי – סימאונה קיבל הצעה לחוזה חדש, עד סיום עונת 2023/24. אם המאמן אכן יחתום עליו וימלא אותו במלואו, הוא יסגור 13 שנים על הקווים של אתלטיקו מדריד, דבר חריג ורומנטי בכדורגל המודרני.

סימאונה הוא המאמן בעל השכר הגבוה ביותר בעולם, כאשר הוא מקדים את אנטוניו קונטה, פפ גווארדיולה ויורגן קלופ. על פי התקשורת הספרדית, מקורות באתלטיקו סיפרו כי הארגנטינאי מרוויח ברוטו 32 מיליון יורו לעונה אחרי הקיצוץ של הקורונה.

מיגל אנחל חיל מרין, מנכ"ל הקולצ'ונרוס, נפגש לפני כמה ימים עם סימאונה והביע את רצונו להאריך את החוזה הנוכחי, שמסתיים בסיום בעונה הבאה – 2021/22. רק ביום חמישי אתלטיקו רשמה הדחה מביכה מהגביע וסימאונה סיפק הצהרות מעוררות מחשבה בנוגע לעתידו, אך ההערכות הן שהוא יחתום והמשא ומתן לא יהיה מסובך יותר מדי לאור היחסים הטובים בין הצדדים. נטליה סימאונה, אחותו של דייגו והסוכנת שלו, היא זו שתנהל את המשא ומתן בשבועות הקרובים.

דייגו סימאונה | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי