דיווח: פ.ס.ז' נערכת לעזיבת אמבפה, תנסה להחתים את מסי

"מסי עבור אמבפה", נכתב בשער של העיתון "ספורט", שם טענו כי הקבוצה מעיר האורות תפעל להחתים את כוכב בארסה בעקבות סירובו של הצרפתי להאריך חוזה. פוצ'טינו: "חולם על השחקנים הכי טובים"

(גודל טקסט)

ליאו מסי יסיים בתום העונה את חוזהו בברצלונה ומי שעשויה לפעול להחתמתו היא פריז סן ז'רמן של ניימאר. על שער העיתון "ספורט" הספרדי פורסמה הבוקר (רביעי) הכותרת "מסי עבור אמבפה". על פי הדיווח, הצרפתים ינסו לצרף את הארגנטינאי בעקבותו סירובו של קיליאן אמבפה להאריך את חוזהו. כידוע, הצרפתי מוזכר ללא הרף כמועמד להצטרף לריאל מדריד בתום העונה.

בינתיים, מאמן פריז סן ז'רמן, מאוריסיו פוצ'טינו, התייחס בקצרה לאפשרות שהפרעוש יצטרף לקבוצתו במהלך הקיץ הקרוב והיה זהיר: "אנחנו תמיד חולמים שיהיו לנו השחקנים הטובים ביותר בעולם. שמעתי את הצהרותיו של ניימאר על הרצון שלו לשתף פעולה עם מסי בעונה הבאה, אבל אני חייב להיות זהיר מאוד עם מה שאני אומר על שחקנים שיש להם חוזה בקבוצות אחרות".

כאמור, מסי עצמו יוכל לחתום בכל קבוצה שירצה בתום העונה, אך הפרעוש ממתין לראות מי יהיה הנשיא הבא של של ברצלונה ובינתיים הוא משהה את ההחלטה לגבי עתידו. באשר לפריז סן ז'רמן, האלופה הצרפתית נערכת כאמור לעזיבה אפשרית של אמבפה והמנהל המקצועי לאונרדו הצהיר השבוע באופן חד משמעי: "מסי ברשימות שלנו, לא נתחנן בפני אמבפה שיישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי