הסכסוך בין מסי להנהלה ועתידו בקיץ: קומאן חשף פרטים חדשים

ליאו מסי, רונאלד קומאן | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

המאמן סיפר על הקשיים: "הוא רצה לעזוב וכעס על מה שקרה במועדון. פניתי להנהלה ואמרתי שזו לא בעיה שלי ושעליהם לפתור זאת מולו. לפני תחילת העונה נפגשנו בביתו ותכננו הכל". וגם: לקראת משחק הגביע נגד גראנדה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה עוברת השנה מסערה אחת לסערה חדשה. בימים האחרונים בכל ספרד מתעסקים בחוזה העתק של ליאו מסי שפורסם ב"מונדו". הבוקר (שלישי) פורסמו בספרד נתונים שהראו כי מסי מייצר למועדון הכנסות עתק הגבוהות בהרבה מההוצאות. בקיץ שעבר, כמובן, שאלת עתידו של הקפטן ריחפה מעל קאמפ נואו ועל כך המאמן רונלד קומאן התראיין ל"אתלטיק" הבריטי וסיפר כיצד ניסה לשכנע את מסי להישאר וביקש ממנו לעשות הפרדה בין הטענות כלפי המועדון לבין הצד המקצועי.

קומאן אמר: "מסי כמובן לא היה שמח להיות בקבוצה שהפסידה 8:2 לבאיירן מינכן. הוא כעס, כמובן, ורצה לעזוב את הקבוצה. זה היה רגע קשה משום שהוא השחקן הטוב בעולם אבל כעס על דברים שקרו במועדון.
"מלכתחילה מה שאמרתי למועדון היה: 'או.קיי, זו לא הבעיה שלי, זה ביניכם לבין מסי וצריך לפתור את זה'. לבסוף הודיעו לי שהוא נשאר. זה היה רגע קשה עבורו אך הוא קיבל את זה".

על השיחה עם מסי: "ידעתי שיש לו כמה בעיות עם המועדון, אמרתי לו שאשמח מאוד אם הוא יישאר ושזו החלטה שלו. 'אתה תישאר, תהיה חל מהקבוצה הזו ונעשה הכל כדי להוציא ממך את המיטב'. דיברתי איתו בביתו לפני תחילת העונה, תכננו הכל והוא היה נלהב. תראה איך הוא משחק בשבועות האחרונים".

מסי מתוסכל אחרי התבוסה נגד באיירן | Manu Fernandez/Pool via Getty Images

כזכור, חוזהו של מסי מסתיים בתום העונה, הוא כבר יכול לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שרוצה בו ולאחרונה לאונרדו, המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, הרגיש את אנשי המועדון כשדיבר על הרצון לצרפו. כשנשאל האם יישאר, קומאן היה זהיר: "אני לא רואה את מסי עם חולצה אחרת שהיא לא של ברצלונה. יש תקווה שהוא ימשיך אבל אני לא בטוח, אף אחד לא יודע".

הנושא המקצועי נדחק הצידה בימים אלה, אך בארסה רשמה חודש נפלא בינואר, ממש שינוי מקצה לקצה. היא ניצחה בכל משחקי הליגה, לצד האכזבה בגמר הסופרקופה נגד אתלטיק בילבאו. ב"ספורט" החמיאו לדמבלה וגריזמן שנמצאים בכושר הטוב ביותר שלהם מאז שהצטרפו כל אחד בזמנו. "ינואר 2021 – החודש בו הכל השתנה", נכתב על גריזמן שכבש חמישה שערים ובישל עוד ארבעה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1029966

מחר (רביעי, החל מ-21:55 בספורט3) ברצלונה תפגוש את גרנאדה ברבע גמר הגביע הספרדי ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק קומאן החמיא לגריזמן: "אנטואן עובד מצוין כל העונה. הדבר הראשון ששחקן צריך לעשות הוא להתאמן טוב ולעזור לחברים לקבוצה. היו מצבים שהוא היה צריך להבקיע ולא הצליח, אבל בתקופה האחרונה הוא מצוין".

שחקן נוסף שקומאן התייחס ליכולתו הטובה הוא סמואל אומטיטי: "הוא היה פצוע ולא היה איתנו במשך תקופה, אבל הוא החלים ואנחנו בונים עליו. כולם צריכים להוכיח את עצמם ואין לדעת מה יהיה בעתיד, זו עונה שדברים משתנים בברצלונה ועלינו להיות ריאליים ולומר שזו לא ברצלונה שהולכת לזכות בהמון תארים, אלא כזו שעושה שינויים ומשתפת שחקנים צעירים. אנחנו לא במצב פשוט בליגה וגם בליגת האלופות אין שום פייבוריטית, אז אנחנו נמשיך לעבוד קשה ונשאף לזכות בתארים. זו תקופה לא פשוטה וכבר אמרתי בעבר שאנחנו זקוקים לנשיא – מועדון לא יכול לתפקד בלי נשיא".

לסיום אמר קומאן על מפגש הגביע: "זה נכון שככל שנשארו פחות משחקים במפעל, ככה הסיכויים יותר בידיים שלנו. זה לא נורמלי מה שאתלטיקו מדריד עושה בליגה, אז עלינו להמשיך ללחוץ אותם ולחכות למעידה שלה".

רונאלד קומאן | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי