שון וייסמן הסביר את הירידה הגדולה בקצב כיבוש השערים שלו

החלוץ שהבקיע 30 שערים בוולפסברגר עומד על שלושה בלבד העונה במדי ויאדוליד: "זו קבוצה הרבה פחות התקפית ולוקח זמן להסתגל לסיטואציה הזו". וגם: האם הוא מקבל מספיק כדורים ומעמדו של המאמן

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

כשהם מתחת לקו האדום ועם חמישה ליגה רצופים ללא ניצחון, שון וייסמן וריאל ויאדוליד יתארחו ביום שבת ב-19:30 אצל אייבר לקרב תחתית קריטי על שש נקודות. הישראלי, שלא מצא את הרשת מאז תחילת חודש ינואר והבקיע שלושה שערם לעומת 30 אשתקד במדי וולפסברגר, התייצב היום (רביעי) למסיבת העיתונאים של הקבוצה והסביר ממה נובעת הירידה הגדולה בקצב הבקעת השערים שלו.

"אני משתדל להיות פעיל ככל הניתן, אבל צריך סבלנות כי זה לוקח זמן", אמר וייסמן. "ההבדל הגדול, לדעתי, הוא בסגנון המשחק. באוסטריה הייתי חלק מקבוצה התקפית, ששאפה לסיים את העונה בצמרת הגבוהה. בוויאדוליד זה קצת אחרת, כי הקבוצה משחקת כדורגל יותר הגנתי. זה תהליך ולוקח זמן להתרגל לסיטואציה החדשה. עם זאת, הוכחתי שאני מסוגל להבקיע גם כאן ואני מקווה שאמשיך לעשות זאת".

וייסמן נשאל האם הוא לא מקבל מספיק כדורים והשיב: "השערים יגיעו, כי כולנו עובדים למען זה. אני לא מרגיש שהקבוצה לא עובדת בשביל למצוא אותי. כולנו ללא יוצא מן הכלל כקבוצה חייבים להיות יותר טובים. כמובן שזה לא כיף שהכדורים לא נכנסים וזה מפריע לי ברמה האישית".

על מעמדו של המאמן סרחיו גונסאלס: "אני שמח להיות חלק מהמועדון ואנחנו נעשה הכל וניתן את כל מה שיש לנו כדי לצאת מהסיטואציה הזו. אני מאמין בחברים שלי לקבוצה וגם במאמן".

שון וייסמן | Octavio Passos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי