משבר? בברצלונה מפנטזים: "אמבפה והולאנד יגיעו? זה בהחלט אפשרי"

טוני פריישה, אחד המועמדים לנשיאות, סיפר על תוכניותיו: "הגענו להסכם עם משקיע שיכניס לנו 250 מיליון יורו. נשפר את המצב הכלכלי. יהיו לנו שלושה כוכבים גדולים בקיץ, כולל שחקן הגנה בכיר". וגם: האם מסי ימשיך

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עונה לא קלה עוברת על ברצלונה, שימים ספורים אחרי התבוסה 4:1 נגד פריז סן ז'רמן סיימה גם בתיקו ביתי 1:1 מאכזב נגד קאדיס. האוהדים כבר מחכים בקוצר רוח לבחירות לנשיאות ומקווים לראות קבוצה טובה יותר בעונה הבאה – עונת 2021/22. לפחות לפי דבריו של טוני פריישה, אחד המועמדים לנשיאות – יש מקום גדול לאופטימיות בצל המצב הכלכלי הלא פשוט. פריישה הודיע בראיון ל-RAC1 כי אם ייבחר – שלושה כוכבים גדולים יגיעו.

קודם כל אמר פריישה מה השתבש בשנים האחרונות: "היו כשלים אדירים של המועדון, החליפו מנהל ספורטיבי שנה אחר שנה, קנו שחקנים בסכומים מוגזמים שלא היו שווים את זה וחידשו חוזים עם שכר גבוה מאוד, זה פגע בנו הרבה. היה כשל מבני ומקצועי בקבוצה".

פריישה מבטיח שהמצב הכלכלי ישתפר באופן מיידי: "עבדנו זמן רב לסגירת הסכם עם משקיע שיתרום 250 מיליון יורו לתאגיד בתמורה ל-49%. כמובן שזה מותנה באישור של האסיפה הכללית אבל כך יהיו לנו אפשרויות לשפר את המצב הכלכלי כדי לחזק את הקבוצה".

הוא מבטיח שלושה כוכבי ענק, לא פחות וכשנשאל על ארלינג הולאנד וקיליאן אמבפה, ענה: "לעולם לא נדבר על שחקנים עד שיהיו שלנו, זו אסטרטגיה גרועה כי אתה משרת מועדונים אחרים, אך זה בהחלט אפשרי. ברצלונה חייבת לשנות את הסגל שלה. נתחזק גם בבלם בכיר ויהיו לנו שלושה כוכבים גדולים".

על הקפטן ליאו מסי: "הוא נתן לנו יותר ממה שבארסה נתנה לו. דיברתי עם כל מקורביו אם כי לא איתו באופן אישי. האפשרות שהוא ימשיך בהחלט פתוחה. אם כי, החוזה שלו צריך להיות בקו אחיד עם המועדון. ההכנסו צנחו ב-350 מיליון יורו והוא מודע לכך. מעולם לא קיבלתי לידיי את החוזה שלו". לפני מספר ימים, שחקן העבר של המועדון, ריבאלדו, הניח דווקא כי הקפטן יעזוב לפריז סן ז'רמן.

ליאו מסי חוגג | Manuel Queimadelos/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי