ליון הצילה נקודה בריימס בתוספת הזמן, 0:1 ללבאנטה על ולנסיה

טינו קאדוור | Matthieu Mirville/Icon Sport via Getty Images

פרדראג ראיקוביץ' הוציא כדור מהרשת בדקה ה-92 והאורחת השתוותה לפ.ס.ז', אך לא הצליחה להיצמד לליל שבפסגה בפתיחת המחזור ה-29 בצרפת. בפתיחת המחזור ה-27 בספרד, הדרבי הוכרע משער של רוג'ר מרטי

(גודל טקסט)

מחזורים יצאו הערב (שישי) לדרך לא רק באנגליה, בגרמניה ובאיטליה, אלא גם בצרפת ובספרד: ליון פספסה הזדמנות לעלות לפסגה כשסיימה ב-1:1 נגד ריימס של פרדראג ראיקוביץ' בפתיחת המחזור בצרפת ואילו בספרד גברה לבאנטה 0:1 על ולנסיה בדרבי.

ריימס – ליון 1:1

החבורה של רודי גרסיה הייתה יכולה להשתוות לליל בפסגה, אבל לשמחתה לפחות הצילה נקודה במשחק החוץ בריימס. פרדראג ראיקוביץ' הסרבי, אקס מכבי תל אביב, עמד בשער המארחת וחגג איתה יתרון כשבדקה ה-33 הצליח מתיאו קפארו למצוא את הרשת, אבל לצערו גם הוציא כדור מהרשת שלו עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-92, אז טינו קאדוור המחליף קבע את תוצאת הסיום שהותירה את המארחת במרחק שתי נקודות מהפסגה והשתוותה לפ.ס.ז' במקום השני (וכמובן עם משחק עודף). ריימס במקום ה-11 לאחר 29 משחקים עם 35 נקודות במאזנה.

ראיקוביץ' עובד קשה מול ליון. ספג בתוספת הזמן | Matthieu Mirville/Icon Sport via Getty Images

לבאנטה – ולנסיה 0:1

הדרבי של ולנסיה הסתיים בניצחונה של לבאנטה, שנהנתה משער של רוג'ר מרטי בדקה ה-18 ולא רק צבעה את העיר באדום-כחול – אלא גם עקפה את העטלפים בטבלה בזכות הניצחון שפתח את המחזור ה-27. לבאנטה כעת במקום ה-11 עם 32 נקודות, בעוד יריבתה העירונית במקום ה-12 עם 30 נקודות והמרחק שמונה נקודות בלבד מאייבר שמתחת לקו האדום.

שחקני לבאנטה חוגגים | Omar Arnau / Pressinphoto / Icon Sport

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי