סביליה כבשה פעמיים בתוספת הזמן ב-2:4 על גרנאדה, ניצחון לניוקאסל

play
קשר סביליה איבן ראקיטיץ' | GettyImages, Fran Santiago
ניוקאסל המשיכה במסע הבריחה מהתחתית עם ניצחון יקר על וולבס 01:54

האנדלוסים שבו זמנית למקום השני בספרד אחרי סיום דרמטי במיוחד, בפרמיירליג המגפייז גברו 0:1 על וולבס מפנדל של כריס ווד

(גודל טקסט)

בליגות הבכירות ברחבי אירופה יצאו הערב (שישי) המחזורים לדרך. בספרד ניצחה סביליה 2:4 את גרנאדה ושבה זמנית למקום השני, באנגליה ניוקאסל גברה 0:1 על וולבס ובצרפת לוריין הפכה ל-2:6 מטורף על סנט אטיין בקרב תחתית שבעקבותיו המארחת פתחה פער של ארבע נקודות מיריבתה הערב, על אף שפיגרה 2:0 בפתיחה. סנט אטיין גם בתום המחזור ה-31 תישאר במקום ה-18 שמוביל למשחקי המבחן.

חלוץ ניוקאסל כריס ווד
ניצחון קריטי למגפייז. ווד חוגג | אימג'בנק GettyImages, Alex Livesey – Danehouse

אנגליה: ניוקאסל – וולבס 0:1

במשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-32 בפרמיירליג, המגפייז עצרו רצף של שלושה הפסדים וניצחו מפנדל מוצלח של כריס ווד בדקה ה-72, שגם סחט את העבירה מהשוער ז'וזה סאה אחרי מסירה נפלאה של אלן סיינט מקסימין. משמעות הניצחון עבור אדי האו ושחקניו היא שהפער מהקו האדום עומד כעת על שבע נקודות, תוצאה שבהחלט נותרת לניוקאסל אוויר לנשימה. וולבס שהצליחה להתאושש לאחרונה שבה לסורה ונותרה במקום השמיני .

שחקן סביליה רפא מיר
איזו דרמת ענק בסביליה. רפא מיר חוגג | אימג'בנק GettyImages, Fran Santiago

ספרד: סביליה – גרנאדה 2:4

האנדלוסים כבר היו בדרך למעידה נוספת בפתיחת המחזור ה-31, אבל כבשו שני שערים בתוך תוספת הזמן והשיגו ניצחון מטורף שהקפיץ אותם למקום השני לפחות זמנית. בדקה ה-22 דווקא האורחת עלתה ליתרון משער של דרווין מאצ'יס, אבל דייגו קרלוס איזן בחלוף 10 דקות. המהפך הושלם בדקה ה-66 משער של לוקאס אוקמפוס, אבל ויקטור דיאס ממש לא ויתר על המשחק ובדקה ה-88 כפה שוויון 2:2. השופט הוסיף 9 דקות תוספת הזמן, לא פחות, ובמהלכן רפא מיר (93) ופאפו גומס (99) הבקיעו וסידרו ניצחון. בשבוע הבא ריאל מדריד מגיעה לסביליה.