0:2 לניס על שטרסבורג, שער נהדר לקמאבינגה בניצחון ראן

אדוארדו קמאבינגה חוגג | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

הקבוצה של פטריק ויירה נותרה מושלמת אחרי שני מחזורים בליגה הצרפתית וניצבת בפסגת הטבלה, צמד לדולברג. הכישרון הסנסציוני סיפק ביצוע יפה, קבוצתו רשמה 1:2 על מונפלייה במשחק עם שני אדומים ישירים

(גודל טקסט)

המחזור השני של הליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם שני משחקים מסקרנים במיוחד. במשחק המוקדם, ראן גברה 1:2 על מונפלייה במשחק קצבי שכלל שער עצמי ושני אדומים ישיר. במשחק השני, ניס ניצחה 0:2 את שטרסבורג.

ראן – מונפלייה 1:2

עבור האורחת היה זה המחזור הראשון העונה, והיא פתחה ברגל שמאל. מנגד, המארחת רשמה ניצחון אחרי התיקו מול ליל. ראן עלתה ליתרון בדקה ה-22, כשראפיניה ביצע פריצה נהדרת באגף הימני, חדר לרחבה, העביר כדור רוחב שאותו ניסה הבלם דמיאן לה טאלק להרחיק, אך לצערו כבש שער עצמי. בדקה ה-43 פלורנט מולה ממונפלייה הורחק באדום ישיר אחרי הרמת רגל גבוהה מדי שכמעט פגעה בפנים של פייטו מאוסה.

בדקה ה-73 מרטין טרייר הורחק מנגד באדום ישרי אף הוא אחרי עבירה גסה וגלישה מסוכנת וקבע שוויון מספרי על כר הדשא. ארבע דקות עברו וראן עלתה ל-0:2 מהשער של הכישרון הסנסציוני, אדוארדו קמאבינגה בן ה-17, אשר זומן לאחרונה לנבחרת צרפת הבוגרת. הקשר ביצע מבצע אישי נהדר, חדר אל הרחבה, התקדם ובסיומת נפלאה הכניע את השוער. גאטן לבורדה צימק עבור המארחת בדקה ה-90+1, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

שחקני ליל חוגגים עם אדוארדו קמאבינגה | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

שטרסבורג – ניס 2:0

ניצחון שני לקבוצה של פטריק ויירה, שניצבת בפסגת הטבלה. עבור המארחת, זהו הפסיד שני והיא עדיין עם 0 בעמודת הנקודות אחרי שנכנעה במחזור הראשון ללוריין. קספר דולברג כבש צמד עבור ניס, כאשר הראשון היה בפנדל מדויק בדקה ה-37, והשני בצ'יפ נפלא במצב של אחד על אחד מול השוער בדקה ה-59.

שחקני ניס חוגגים | Sebastien Bozon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי